Argumentu annantu à u Ring

Parechje persone cun l'ornamenti è l'aneddu sò i più populari, è ponu esse questi talismani chì pò attruvaranu furtuna, ricchezza è amore. Per leghje i lochi di l'annu hè megliu in a luna crescente, cunducendu riti in solenza è micca dettu à qualcosa à cirtezza magia.

Prughjitta un ring per a furtuna

Per u rituali, hè permessu di utilizà qualsiasi cunghjuntura è micca necessariu per esse di metallo preziosu. A cundizioni principali - l'anellu deve esse cum'è, è si sera còmico per vende ogni ghjornu. U ritu avissi da esse cuminciatu dopu à u sole, ma in a strada ùn deve micca esaminatu. U ring hè chjusu nantu à un filu di culore rossu, perch'ellu u pèntulu averemu da turnà. Mantene a ghjuvintù in u filu è dichjarete ste parolle:

"Sò un ring, cuntentu è successu.

Findughjanu a furtuna in un cìrculu, ùn turnate micca da mè, ùn andaraghju micca.

Sempre cun me furtuna, per seculi è in manu.

L'annullamentu duverà furtuna in ogni zona di a vita, cum'è u travagliu o a vita persunale. Hè megliu di portà un anellu à u falu da u centru, chì vi farà più cunfidendu in sè stessu.

Argumentu à l'annu per l'amore

U ritu presentatu deve esse elettu in l'eventu chì a rilazioni cù un amatu hè deterioratu. Per impediscenu a sizzioni, di rinvià l'armunia è a felicità, hè necessariu di cunducerà un rituali, per quale avete acquistate un pappu novu. Andate à a chjesa à l'asperu cù l'acqua sante è cumprà un anellu di argentu chì dice "Salvà è salvà". Inoltre, per u rituali, avete bisognu di sette candeguelli rossi grillati. Dopu à mezzanotti poveru i candelotti nantu à a tavula è chjalli. Pigliu passa l'annu è dicenu cusì una cuspirazione à un novu ringu:

"Andaraghju, servitore di Diu (u to nome), andaraghju in un campu pienu, À a porta, per via di a porta, cercu a mo felicità. Un anellu à l'annu, Un anellu à u panchè, aiuta u ring, u servitore di Diu (u so nome). Ostepeniti, in amore nantu à mè. Word-lock. Amen. Amen. Amen ".

Dopu quì, andemu finu à lettu, dopu avè lettu a preghiera "U nostru Patria" sette volte in u lettu. A matina hè impurtante impiccatu cù u vostru peri. U pappu sarani datu à u maritu, perch'ellu a porta cù ellu, è mette l'annu nantu à a manu manu u mandolinu. Hè impurtante chì ponu valdi l'urtulane sette in simile.