Rattles with their own hands

I picciriddi sempri attentativi cù interessu nantu à temi chì atraianu l'attenzione cù colori brillanti, formi o suri inudelli. È tuttu questu hè cumminatu in u trappu, senza ellu ùn hè micca difficiule d'imagine quelli di u zitellu. Ma l'interessu in ghjoculi ghjucà sparisce rapidamente, cusì chì di tempu à u tempu a coleczione deve esse aghjurnata. Se ùn vulete micca gastru soldi nantu à compra un ghjocu prezzu o vulemu falla un capatoghji inghjustificatu per i zitelli o pezzi più avanzati, sta classa maestra hè per voi.

U principal requisite per e so articuli hè a sicurezza, luminosità, a capacità di fà sonu. E avà più nantu à cumu fà un cattivi cù i vostri mani, cù un cuntinuu di plastica da Kinder-Surprise è tessili.

Avemu bisognu:

  1. Tagliate l'ale di una farfalla da u tela inturnutu à meza. Conià anch'elli inserennu un pezzu di densu foil. Allora cusì un pirtusore cù un punticu seccu. A lametta produci un sonu caracteristicu duranti un tappu à u trappu.
  2. Avà tagliatu dui cìrculi di u stessu diàmitru è dui ovali alargati. Attach the ovals à i circles, è cusì cosiglia i filati (antenna è una più, cù quale u scherzu pò esse affissate à un stroller o cuna).
  3. Scrivite un dettagliu chì serve cum'è un corpu di a farfalla, affinchendu un pezzu, perchè pò esse chjucatu da una manna di corpu o di cuttuni. Dà un picculu cuteddu di tessili ottene un sacchetta è mette in un coltu di plastica carricu di fasgioli, risu o chjucchi.

Eghjugianu, cilazioni è bocca di focu, è un cumbugliu pocu cumu u zitellu hà divutu in l'arena o in u stroller durante u caminu, pronto!

È quandu u zitellu cresce, pudete fà qualchì ghjocu pedagogicu .