Jesuit Reductions


Dopu à i primi colonizaturi europei arrivanu in Paraguay , accuminciaru a cunvertisce indi local in una religione cristiana. Fù quelli sò i Ghjesuiti, chì per questu scopu hà impegnatu in a custruzzione di ei ditenu riduzioni - missions.

Infurmazioni ghjugna

I primi pridicati di Diego de Torres Bolio è Antonio Ruiz de Montoya spartiu u territoriu di l'America miridiunali in pruvince. In questu casu, a regione paraguai includia ancu Uruguay , l' Argentina è a parti brasiliana - Rio Grande do Sul. In prima, l'Ordine di Jesucidu hà criatu i riduzioni in i picculi spazii abitati da i tribù Guarani-gupi.

Descrizzione di reduczioni in Paraguay

I primi assentimenti in u paese, fundatu in u 1608, quasi sta evoluzione immediatamenti in un re regnu patrioccu-teocrático, cunzidiratu comu l'unicu di u so tipu. U so prototipu era un statu cum'è Tauantinsuyu. Gesuiti in Paraguay anu capace di cunvertisce à u cristianesi circa 170.000 indi nati (circa 60 paesi). I so aborigini si sò stallati in un locu è cuminciaru à participà à i vaccini (vache, ovince, polli) è l'agricultori (algitù, ligumi è frutti).

I Preachaturi l'insignate di e diverse articuli, per esempiu, chì facenu strumenti musicais, custruendu e tuli è tempuli. Hà urganizatu ancu a vita spirituale di a tribù, creata orquestra è coralli.

Dispositiu di a Reduczioni Jesuit

U capu di l'amministrazione in u stabilimentu era un coroheidore, u so vicinatu, un secretariu, un economista, un prefettu di a pulitica, tres prudutti, un patrone di u bandiera reale è four consiglieri. Tutti eranu cumpunenti di u cunzigu di a cità - Cabildo.

I travagliu agriculu hè stata fatta da l'indi, è l'amministrazione hà cullatu u vendita in tedescenu speciale, è più tardi furnisce alimentu à tutti chì avianu bisognu. Residenti lucali attraversati in modu persunale è publicu. In u XVII seculu avianu quasi trè dicioni, in quali hà campatu quì 10 mila urighjini.

In u 1768, dopu una vera scunfitta in a guerra cù e truppe spagnolu-portuguesu, i Ghjesuiti vìnniru espulsi dâ pusizioni di l'imperu. A reduczioni cuminciaru a diciminari, è i pirsiani indigini tornavanu à a so vie vie.

Misioni chì anu arrivatu finu à questu ghjornu

I reduczioni di i Jesuichi maiori in Paraguay, inscribed on the UNESCO World Heritage List, sò:

  1. La missione di La Santisima hè Trinidad de Parana (La Santísima Trinidad de Paraná La Santisima Trinidad de Parana). Fu fundata in u 1706 à u rive di u Riu Paranà. Era cunzidiratu un centru Jesuichi impurtante per l'attività di i monaci in Latin America. Hè un picculu stabilimentu chì avia un regnu autònumu. Finu à ognunu, hà parechji surviglii survivati: e case di l'indiani, l'altare, u campanile, i fortifications, etc. Quì hè megliu per andà cun guida à avè una idee di a vita è di a cultura di quellu tempu.
  2. Indirizz: Ruta 6, km 31., A 28 km di Encarnacion, Encarnacion 6000, Paraguay

  3. A missione di Jesús de Tavarangué - in u 1678, hè stata fundata per Jerónimo Dolphin à i banche di u fiumu Lunedì. U liquidu era spessu attaccatu da i cacciaturi brasiliani (baydeans) in ghjuridimentu di i servitori. In u 1750 u numaru d'abitanti era circa 200 persone. Avà, pudete vedere i ruvini sopravviventi di casi, fossi, mure, colonnes. À l'ingaghjamentu duie un museu storicu.
  4. Indirizz: Ruta 6 hasta Trinidad km 31, Encarnacion 6000, Paraguay

L'esperimentu suciale realizatu da i missiunarii anu sempre u risultatu di cuntruversia trà i diversi stòrici è i ricchieri. Qualcuno chì era, ma u fattu chì anu capace di subordinà a volontà di l'indi è creanu un mini-statu in i cundizioni originali, causa rispettu à u nostru tempu.