U zitellu ùn si respira un nasu, ùn ci hè nimu

A congestion nasal in u zitellu ùn passà in bigtoni. S'ellu si susciteghja de sternu, i ghjente tene à dari l'aspettazione di mazzini è altre signali di una malatia virali o fredda. Ancu, quessi ùn sò micca sempre in furia di dispelisce i dubbiti di e zitelli. A fine, preoccupatu di u statu di u zitillù, l'adulti cumincianu à cunfundite cum'è perchè u zitellu ùn sopra à u nasu, u muzicellu ùn hè micca. Parlà di e cose più probabbli di ciò chì succede.

Cause of congestion nasal

A prublema similà pò esse à ogni età, ma in ogni casu prupone malattimentu è teme. Trà i assai cause di l'impegnu nasali in l'absenza di morsa visibili, i più cumuni sò:

  1. Caratteristiche di i zitelli. Sè avete avvistu chì u zitellu natu nun si respira à u nasu, è ùn ci hè micca un mancu, fate d'assicurà chì l'aria è a hygiene di u babbu sò adatti. Spessu chì un esercitu di u mezza secca cuntribuisci à u siccatu di u muccatu chì ùn hè micca cumpunutu cumpletu à a fine, risultatu in a furmazione di crosta chì impediscenu u passaghju di l'aria. Stabilizà a cundizione cù un umidificatori di l'umidità normali, a limpeza di umitu regulare è u regime currettu di temperatura. Hè necessariu puru limpià i passageri nasali di u foglie cù bannati di cuttuni mannati in l'oliu, pudete sberate e crosce cù solu solu, è dopu sguassate cun dipenditu cù l'aiutu di tutti i stessi flagelli.
  2. Rinitis di e diverse etioleti. In quelli casi, u muzicellu puderete parechje in pocu di ghjorni, è ponu ancu passà in bigtoni, cumu si prufundanu da u muru di u filu di a nasofaraniè. Sì secreziure, per regula, ci hè una rinite allergique. Dunque, se avete chì u zitellu ùn respira un nasu, cun questa da fà è ciò di trattà, hè megliu cunsultà un duttore. Certi abbastanti à eliminà l'allergenu, ma cù rinitis infectious hè bisognu di terapia cumplessa.
  3. Adenoids. A disgrazia di altru nimu, chì impedisce à i zitelli di respira liberamente. A strada, cun un diagnòsticu tali, i matri partenu u duttore, chì eranu più interessate in a quistione di perchè u zitellu ùn si respira à u nasu à a notte. L'aumentu di l'amigblia nasofarrangali jossa wara una malatìa inflamatòria di l'intarpulugia superiore. U rapportu clinicu di a malatia hè cumplicatu per a notte nàscita è tossendu, a bocca aperta agunia, l'letargia è l'apatia di u zitellu, chì pesa cungenzione nasali è a mancanza d'ossigenu. A menura spessu in u sughjettu di l'adenoids, l'intesu di u zitellu è l'appetite s'agraghjanu, è i malabbe. U trattamentu in questu casu hè numinatu da u duttore, se l'adenoidi sò in quantu aumentu è cresciate significativamente a qualità di a vita, sò sbulogati.
  4. Polipi. Formazione benigna suluzione mucosa di i sinuses paranasali. U prugrammu sintomaticu di pòpuli hè simile à a stampa chì avemu vistu à a inflamazioni di l'ambrata, ma a malatìa stessu hè frenu di consecuenzii cchiù desaggianti: curvatura di u mandibula è u pettu, u sustegnu tardi, malati infecciosa frekwenti. Perchè, se vede chì u zitellu ùn si respira un nasu, ùn deve micca bisognu di ciò chì farà è di chì trattà, hè megliu per contactà un diploma di qualità in una manera puntuale per refute o cunfirmà i porsi.
  5. Curvatura di u septum nasale. Comu regula, ùn hè micca stata spontanea è esige ancu di diagnostica puntuale.
  6. U corpu straneru. Se u zitellu hà sappiutu "oculta" un petit detallu in u nasu, cum'è regula, u respiru travagliu hè osservatu in una mancu. À prufonda di a penetrazione hè pussibule attualizà indipindente un corpu straneru, altru m'hè obligatu l'aiutu di l'espertu.