Cappelli di ghjuvelli cù earflaps

Ùn hè un coltu di invernu chjaru di ropa ùn pò micca fà senza tocco. Oghje, per queste scopu, i diseggiani pruponi una fugliale varietà di ghjunti, cummincianu cù ghjinirosi sportivi spettonii nantu à a piuvita, è finisci cù mudelli eleganti cù trimu di furia è rich decor. Ma u più uriginale di tutti, forsi, hè u capicucinu di l'aricchiata. Stu mudellu hè ricurdatu immedtamente per u so disignu spaziu è una capacità calefabetta.

Storia di moda: capu di e femminile avec ear-flaps

In prima, "Ushanka" era un dettagliu di u vestitariu di l'omi. Hè uricata di un capillu mongulu chjamatu "malachai". U prototipu di u caprettu era un capu cònicu, fatta di pecuri. Stu capru era indispensabile in i ghjàllichi sfarenti: a largu lapel servita di prutezioni contru e ventali e ventali.

À u tempu, i flapi di malachi cuminciaru da esse cutatu à i lati, è risultatu in "orecchie" chì eranu assuciati à u scalberu in u spinu di a testa. Da i malachi è ci sò stati ritratti famosi di u cappuccino russi purtati da nomadi, cosacchi è ancu suldati.

Oghje, i capelli di l'aricchi di l'ore sò diventati cose in tuttu u vestutu di a donna. Certu, cù un capellu, a zitella ùn sia micca fuschia cù a multitùdine, chì "scoglii d'ore" sò più spessu scelti da chjude l'intre.

I disinfetti muderni offeranu dentali interessanti capelli di e donne di l'invintatore cù earflaps chì anu un disignu differenti. I più populari sò i seguenti mudelli:

  1. Puntata. Da l'addu sò caliani cun pappà o fur artificiusu. Pudete esse monofonique o decoratu cù mudelli norveglianesi, stivali è ricami. Sò assai interessanti sò i primi flacciulati cun un cinquante cusì longu, chì in a fine cun borse per e mani.
  2. Capiglii di furna naturali cù earflaps. Puderanu esse cumpletu di furia, o solu sò adurnati nantu à a punta di u pruduttu. Per capelli di pelle, fur di foxa, pecuri, raccoon, etc. hè adupratu. U caprettu pè hè assai cálido è adattatu pà l'invernu incù ghjiaghjoli severi.
  3. Capelli inverno cundinati cù earflaps. Tali mudelli combini jersey e fur trim. A maiò spessu, i lizzii di fur sò impannillati cù i lapels over the head and the inner part of the earflap.

Inoltre, ci hè un capu pocu cumu cun buccalu di donna in u stile d'alta tecnulugia. Hè stata equipada cun un LED-display chì transmette certu discorsi o certi ritmi. Dui capelli sò spessu usati in l'avvenimenti pubblichi fora di l'altru è serve per attruvarà attinzioni.

Cù que di cunghjilla i so capelli di u castagnu?

Perchè questa stessa stessa hè assai brillanti è memorable, allura hè megliu combina cù più cusì tranquillu, perchè chì, per via di u risultatu, ùn sia micca esse un muntu di dati originali. Utilizendu cusì capu, pudete creà parechji imaghjini invernu di moda:

  1. Dama russa. Sceglite un dispusitore da u capu, capelli di pelle di fugliale è sentate stivali. Sì l'arrabbiata ùn hè micca, da reemplaverà cù una capucera acclamata o capo di pelusa. Hè desirabili chì u caprettu era un pocu aspettu: culori scuri, saldine ghjente sottumessi.
  2. Sports style. Trimate un capu cù grandi pom-poms o inserzioni culuriti. Una bona piace seria un capiddi cù una cima di tela impermeable. Unisce u toccu cù un ghjocu sportu o parcu. Calzature u sceccu cù piani sali o taglioli.
  3. Una magica imagina. Vulete crià una imatge di baby dollone ? U vostru sceltu: cappuccio rosariu o biancu cù u flussu. Curreghja cun una bracera pela o capo di pelcula. I peri pò ancu esse disposti in boots ligioni. Un tali cuncepimentu sarà grande in contru à u fondu di a neve caduta.
  4. Queen of the bellows. Sì avete un capo di pelle fattu di furna naturali o un mantellu cun un collar pè, puderete cullà un capelli di pelle cù fur. No necessariu chì era fattu di listessa pratica da i vistimenti. Pudete combine cù u culore di scarpi o mittens.