Shopping in Tel Aviv

Molti turisti vanu à i paesi ricchi per fà shopping. Tel Aviv hè una cità chì pò esse sanu sicuru chjamatu u megliu postu per una varietà di cumerci in u Mediu Oriente. Quì pudete visità i marcati tradiziunali lucali o truvate in cuntensi shopping miscési.

Molti turisti vanu à i paesi ricchi per fà shopping. Tel Aviv hè una cità chì pò esse sanu sicuru chjamatu u megliu postu per una varietà di cumerci in u Mediu Oriente. Quì pudete visità i marcati tradiziunali lucali o truvate in cuntensi shopping miscési.

In i strade cintrali ponu truvà buttiglieti di marca, induve pudete vedeti a ropa di i marchi di u mondu o passanu à tematichi chì si spicializanu in prudutti di una certa categoria. A Shopping in Tel Aviv hè à un altu livellu - da i centri shopping à i mercati ordinariu, induve pudete truvà e merchenzie in accordu di e so preferenza.

Cosa da compra in Tel Aviv in i mercati?

Per cumprà un souvenirs originali in Tel Aviv, i turisti anu visitatu una variità di siti induve sò venduti:

  1. Per principià ci hè necessariu per andà à i mercati lucali induve hè pussibule di ottene un tipu di souvenir, pò esse chjave religiosa, articuli articuli etnique è assai altri cose chì sò un riflessu di a cultura israeliana. E più impurtanti in i mercati vi pudete assicurà un certu clima di culore lucale. Eccu cumu capisci ciò chì a vita di i residenti lucali si basa annantu.
  2. In Tel Aviv, ci hè una strada cum'è Nahalat Binyamin , induve hè necessariu di cunnosce acquistà cù l'arti artigianali, è ancu cumprà un pruduttu. Questu hè un mercatu assai brillanti, chì attrae i gonciudeti ùn solu i prudutti artighjanali, ma ancu specjeali di strada lucali. Hè situatu in l'aria aperta è travaglia solu dui volta à settimana. Per abbandunà in memoria di u so viaghju un articulu original fattu articulu, unu deve truvatu necessariu annantu à Nahalat Binyamin.
  3. Un postu obligatori per visitanti visitori hè u mercatu di Carmel . Hè situatu vicinu à Nahalat Binyamin, cusì a shopping in questa zona pò piglia assai tempu. U mercatu di Carmel hè famoso per i prezzi razòlii. Questu hè u locu per vende cool shirts è altre tipu di vestiti, è dinò una varietà di accessori. Inoltre, Israele hè famosu per i so joera, è in questu mercatu pò cumprà veramente maestosi à bassu prezzu. In Carmel, pudete cumprà u pruduttu di l'alimentariu, quì u fruttu più frescu è i prudutti panii, è pudete tastate u più formule di u salatu savore è e sumireli sumenti.
  4. Ci hè ancu u Mercatu Levin in Tel Aviv, chì hà specializatu in vende spezii orientali. Diversi varietà di nuts, sementi è frutti secchi hè ancu offrittu quì. In ghjiru à u mercatu, ci sò tabelli induve l'alimentu locale hè prestu, chì pò esse acquistatu per pocu soldi.
  5. A Shopping in Tel Aviv ponu esse chjamatu "unfinished" si ùn visitate micca i merceri di puliziei . Ci sò dui miseri di a cità: una si trova in u vieve Jaffa, è l'altra si trova in a zona di u locu shopping di Dizengoff , à dì à u ponte. Tuttu hè vindutu quì, grazia à u fattu chì vi pudete bargain, ancu a cosa piacia, pò esse acquistatu prezzu abbastanza. Ci sò assai ropa furiosa, scarpi, antichi è altri bagatelle. In ogni casu, pudete truvà cose assai boni, cum'è venditore di vistiti, decorazioni è mobili in u stilu di l'art deco. U mercatu di u vieppuru di Jaffa si deve esse mandatu u vendredi, ma u mercatu sottu u ponte pò esse visitatu da u marti dopu à a sera o venneri dumanda.

Chì pudete cumprà in Tel Aviv?

In Tel Aviv, pudete truvà in u distrettu di shopping, in quandu i lochi privati ​​ponenu alzà. Ancu in una maggione discretu pò esse veri maestrati, quì vindianu cosmichi israeliani fatti cù e so mani. Pudete designà quelli bè aspittà famosa:

  1. Unu di quelli hè in a stazione di ferrovia è hè chjamatu Hatachan . Ùn puderebbe micca solu stint, ma ancu sò in un locu per l'intrattenimentu, perchè quì hè una spiaggia di Alma. Tutte l'edifizzioni di queste trimestone sò dipinti in culori di pastel, è in u veranu u circonu arrivà questu quì è dispensa un attestazione chì pò esse visitatu d'assicurà gratuitu.
  2. U duminiu Dizengoff hè ancu un locu per shopping, ma hè specializatu in a vendita di vistimenti di moda. Ci sò ricerchi di i cuntadini Israeli è stranieri, Gedeon Oberson, Naama Bezalel è Sasson Kedem sò trà i più famusi disinfettori.
  3. Concellini populari per i turisti nantu à a strada di Shenkin . Questu hè un bonu locu per cumprà a robba di moda è micca solu, i ghjovi di a settimana ùn hè micca manera di passà, perchè in questa zona ponu posà in una cafe o ristorante è tastate un alimentu tradiziunale.

Cosa purtalla da Tel Aviv - centri cummerciale

Sì avè preferitu shopping sottu u teatru, à dì à i centri shopping, è dopu in Tel Aviv, ci sò assai piazze induve pudete facilmente risolvi u prublema di ciò chì pò purtà à Tel Aviv . Enormi edifichi sò chjamati canyon, trà elli si pò esse nutate:

  1. Centru cummerciale "Azrieli" , i loci di u quali sò oghje chjusi di e shopping di famosa brands, cum'è H & M è Topshop. Ogni turista pò visitarà a custruzzione è truvà e cose, per i so opportunità finanziarii.
  2. U più shopping storicu in Tel Aviv hè Dizengoff , induve molti firenze israeliani rapprisentanu i so prudutti. In Dizengoff pò andà per i cosmichi israeliani o per sapori è salini da u mare mortu.
  3. Per bè cumu cusì sclusivu pudete andà à i centri shopping "Ramat Aviv" è "Gan-ha-Ir" . In u primu shopping centre there are such brands as Kookai, Bebe, Zara, Tommy Hilfiger è Timberland. In u sicondu canyon pudete andà per questi marchi: Escada, Max Mara, Paul è Shark.

A principal feature di tutti i centri shopping hè chì ùn ponu micca fà senza ghjenui. Tutti i giorni di ghjorni sò aperti, solu i laravati è i vacanze, ancu se puderete truvà buttee induve i patroni li permettenu a vendita è i vacanze. A vendita in Tel Aviv spessu pò esse truvata, in particulari in i primi mese di prima di e vacanze Pesach, è in u vaghjimu dopu à Sukkot. A fine di ogni stagione, ci sò enormi vendita, induve puderete cumprà prudutti à un costu ridottu da mezi.