Alimentà u zitellu per mesi

Nutrition per un zitellu à un annu hè un tema di discussione assai impurtante, à circà una risposta à quale a luminaria di u mondu è a pediatria naziunalica sò stallati sempre. Sò allora tutti l'argumenti pussibuli per è contru à a varietà iniziale di a carta di miglia, appricatu i so cunniscenza in u campu di a fisiologia di u zitellu. E chì duvemu fà, à e donni ghjovani, chì ùn avete micca ghjurari à Hippocrates, ma chì sò imbruvaramente amatu cù i so figlioli? Cumu ùn dannu a l'organu sensibilitariu di pocu rapidu di u zitellu è à u listessu tempu ponu una fundazioni sali per a so salute è l'immunità for many years to come? Dopu avè studiatu assai suggerimenti per quandu l'alimentazione di un zitellu di u primu annu di a vita per mesi, inclusi u pigliu in cuntenutu i raccordji di l'OMS, pudemu avè guardà un certu schema di a so urganizazione.

Allora imagine chì u prucessu di alimentà un zitellu prima è dopu un annu hè una formula di matematica simplificata di l'addituzione, chì include l'ambraria / artificiale / mistica (cù alimentazione supplementaria à ½ pianu di u cunsumu volulu) nutrimenti è nutizie supplimentale. Per definisce u periodu di pezzu meta apprezzatu per intruduce l'ultimu componente di alimenta à a razione, l'ordine di i prudutti in questu hè a nostra cumpagnia primaria.

L'amare hè a garantia di salute

Comu accuminzaru, un pocu parolle nantu à a basa di i principii - allacciu, u so rolu di u zitellu ùn ponu esse sottu enfasi: vitamina è nutrimentu equilibratu, a prutezzione di i patogeni, a finezza di l'agennessi visivi, i statu mentali è fisiologicu, l'incrementu di u mentale l'IQ, a prevenzione di i prublemi ortodonti, e.

Alimentà u zitellu in u primu mesi depende di l'applicazione in pràtica di e reguli basi di l'ameglie:

A dieta di ogni zitellu, spiciarmenti un novu, hè un individuale. In i primi ghjorni pò manghjerà à 14 volte di ghjornu, in un mesi - 12 volte, un pocu dopu a quantità di alimentazione sarà 6. Per esempiu, u regnu d'alimenta un zitellu in 2 mesi pò esse stata stabilita è cunsistenti di almenu 6 receptioni di u latte materno, chì in questu pezziu duverete più (finu à 140 ml) chì avè alimentatu u zitellu in 1 mesi. L'intervallu trà i nutizie sò generalmente alcuna à 3 ore, è se ùn si fa, ùn hè scary, perchè avemu alimentatu nantu à a dumanda.

Per capiscenu s'ellu ci hè furnisce alimentariu per manghjà, puderete prucede da:

Ùn ci hè micca un bìddu maternu sperimentale - supplemenu, senza latte - misziunati adattati longu!

Sicuru, li situazzioni "lactatiun" sò diffirenti, è in casu avà u zitellu ùn hè fugliale, ùn deve traduzzione à una opzione più piacevule di sustegnu a lactosa - nutritioni mistress. Comu supplementu supplementu, pò esse una formula di latte, l'alimentu sicuru cù paragunazione cù u donu, a latta alergenica o u latti caprunu. In questu casu, a supplementazione ùn deve più di a mità di a nutrimentu di u zitellu. Eppuru, siddu ùn ci hè senza latti di mammali per qualcosa raghjone à tuttu, da quellu chì hè vicinu da ellu pussibule, preparatu da u latte di vacca da tecnulugia speciale, a furmula di u babbu ùn devi micca u zitellu. In questu casu, hè impurtante administrà u mischju in a retazioni, in porghjechi, di un tipu, monitorizendu l'okkorrenza di reazzioni allergii.

L'aghjurnamentu di u zitellu à 3 mesi nantu à l'alimentazione artificiale deve esse chjucu, per un periodu più longu di assimilazioni di u mischju - finu à 5 ghjornu à u ghjornu cù rotulazioni di 4 minuti tra feedings è 8 ore per ghjornu.

Quandu s'introduce alimenti cumplementari?

Allora, quandu hè u babbu cumincià à acquistà cù novi prudutti? Sì l'opinioni di specializatori per i zitelli-"artificiale" sò casi senza ambiguu - 4,5-5 mesi, perchè per i zitelli, sta unambiguità ùn hè micca. Qualchidunu sustiniennu chì da 1 à 2 mesi, i zucchieri ponu esse introduciuti in a dieta, sicondu l'OMS, hè necessariu di aduprà a zingari da 6 mesi, postu chì u vinu gastrointestinali di u zitellu ùn hà micca mmulatu, certi ponu vede chì u primu attrae à 8 mesi darà più benefiziu chì in 4-5 mesi. Per quessa, com'è una opzione, avemu suggerutu cumincià da u sviluppu di u zitellu, per esse quì si mostra interessu nantu à l'alimentazione d'adulte è se puderà di piglia. Ability to firmly sit and dentition are certainly important factors, però apparentà in migghiori, puderanu è à 8 mesi, è questa età per l'alimentariu complementare chì cunsidemu troppu tardi. Optimal, basta chì i fatturi di u sviluppu è a manifestazione di interessu sò assicurati, u zitellu hè 4 mesi d'età.

Cumu per cumincià?

U primu «cunnisciutu» di un zitellu cù un alimentu di l'altru cà u latti di u pezzu o una mistura pò esse in un scensu differenti:

  1. U puree vegetale di zucchine, coliflor, zappanu si trova in modu perfetta à i zitelli, propensu à stinzia. Per fà fassi fà fà usà à un pianu novu, avete bisognu di aghjunghje un latte picurinu à i vegetarii cotti, in terra o cunglite cù una licenziale. Acostumatu à i vegetarii ingeriti, u zitellu a manghjaranu normalment in u futuru.
  2. I purè di i frutti di dolce i zitelli manghjonu più volenu chì i vegetali, chì per questa raghjone ponu esse prublemi.
  3. Sì un zitellu ùn hà micca penevule o hà un bagnu solidu, u primu mancu suppuritariu devendrà un prugnu - u latti o di lattichi, è tenutu l'età di l'imbullati indicati nantu à a casella.

A razione apprussimata è a norma di u cunsumu ghjornu di prudutti annantu à una zitella per mesi si prisenta in a sta table:

Patience à voi è di salute à i vostri cunsumatori! Bon appetit!