A figliola di Alec Baldwin è di Kim Basinger sò spugliati da i tratti!

Modelu di 20 anni, Irland Baldwin, chì hè a figliola di i paisani più famusi: Alecu Baldwin è Kim Basinger, prima sputatu davanti à a càmera di u fotografu. Hà fattu questu per u 11 émetti di Treats !, chì spicializeghja in cuntenutu eroticu. In più di e luxurii, i lecturi brillanti puderanu leghje una corta intervista cù a figliola di i genitori stella.

Irland Baldwin for Treats!

U mudellu era stampatu in parechje imagine, ma finu à quì 3 solu. U primu hè stata fatta in crescita. In a photo, l'Irlanda hè stata nuda, è in i so mani eranu teni rippli di bracciante brillanti, un colu di u stessu materialu nantu à u collu è i scarpi brillanu i petti di tacchino. A seconda image ùn hè micca menu interessanti. L'Artìculu Arthur Beleb, chì travagliava annantu à questu sparattamentu, facia a chjappia. In u collu di u mudellu era purtatu un decoru di metallu in a forma di un modu di collar. A terza imagina era a più inocenza, se esta espressione hè appruvata quì. L'Irlanda hè fotografiatu ghjuntu in una vestita netti chì era purtata nantu à u corpu nùmeru. L'imaghjera era cumplementata da brillantini di u luguru di schernu è di l'utile è impudenti.

In modu, a rivista hè stata creditu, perchè tutti i piazzi, per esempiu, pezzi, in e fotografici chì sò dispunibuli nantu à Internet, eranu cuparti da a lettera "t". Ma in a versione cumpletiva, chì pò esse acquistatu per $ 30, ci seranu assai più piquanti trisoni, in ogni casu, l'uffiziu di a rivista riporta in u so situ web.

Leghje ancu

L'entrevista di Irlande à a Retaglette!

Dopu à a sessione di photo, u mudellu di 20 anni d'una entrevista curta à a publicazione, in quale pudete truvà e seguenti linee:

"Aghju accadutu à questu sparatru solu perchè era ghjuntu propiu per una sessione di photo nude. Sì avutu una propositu tali quattru anni, diceraghju inequivocamente: "No". Ma oghji aghju una percepzione differenti di u corpu nudo. U trattatu più com'è quarchi cosa bella chì vergogna, senza chì scurdà micca nantu à l'arti. Avemu tanti pòpuli dumannà una opinione annantu à u filmu di "Nine e half weeks", induve a mo mamma hà ghjucatu u rolu principali. Pò di dì una cosa, quandu aghju avutu l'ochji, era vechju per cumprenderà u significatu è sia à pudè apprezzà a ghione artisticu ".

Allora a conversazione passò nantu à u mudellu di cummerciale è quellu chì in questu territoriu hè una persunalizazione autoritariu per l'Irlanda:

"Per mè, u primu locu serà sempre Carly Kloss e Naomi Campbell. Eccu i ghjorni legendariu, chì u so talentu aghju sempre davanti a mo capità. Closs hè assuciatu cun una grande intellettuale è una donna di mudernità moderna, è Campbell hè una persona chì senti u podju è pò presenti qualchi cosa perfetta. Inoltre, aghju vulemu ancu di parlà di Irina Shake. Hè dinò assai talentu. Mi piace à a so sexualità è u desertu constante di travaglià.