Isola di Taqile


In a peruviana parte di u legendariu Lagu Titicaca , à una distanza di 45 km da a cità di Puno, si trova a misteriosa isula di Takile. L'aria di l'isula hè solu 7 metri quadru. km., ma ma chistu, atrai turisteru di tutte e mondu, grazi à u paisaghju pittoresque è u patrimoniu storicu. Hè cunnuscenza chì l'isula hà cunservatu assai ruins antichi da l'Incas.

Più infurmazione di l'isula

A so longu u 13 ° seculu, l'isula di Takile era parte di l'imperu inca. In u 1850, era unu di l'ultimi à divintà parti di u territoriu peruvianu. I terri eranu assurati da u cuntestu spagnolu Rodrigo de Taquile, in onore di quale l'isula fù chjamata. In cunnessione cù u sviluppu di u turismu nantu à u Lavu Titicaca, l'autori indigenechi di l'isula anu negoziatu a pussibilità assicurata da ellu. Dopu chì tutti i monumenti storichi sò stati guardati.

A durata di l'isula di Takile in u Perù hè solu 6 km, è a parte più larga hè di 2 km. U puntu più altu hè à una altitudine di 4050 metri sopra u nivellu di u mari. In sopra a muntagna hè una cità chjamata, da quandu una stesa crescita di u Lago Titicaca s'aprì. A cità si vultò in una altitudine di 3950 metri sopra u nivellu di u mari. A populazione di l'isula hà alcuni 3.000 mila abitanti, i taclani chì parlanu Quechua.

Tradizzioni è e costuli di l'abitanti di l'isula

À l'isula à u capu di a cumunità questa l'anzianu, chì règuli in u so legatu lucale. U principale principale hè ma sua, ama llulla, ama qhilla, cun u Quechua traduzzione cum'è "ùn ste steal, ùn ghjisce micca, ùn sia micca pariu". Takiltsy hà cunservatu l' usi peruviani antichi è sò sempri impegni in l'artisanati tradiziunali - tissuti. Ogni tessili artighjanali sò cunziddi testate di qualità in Peru . Knitting on tedesche hè solu una materia di l'omi. Cronessinu disegni complexi, cumpresi l'ornamenti simbolii antichi è muderni. E donne devenu seguità a casa.

Un attributu obligatoriu di u costume nazionale di un omu hè un chulo - una cappella senza auriculare cù un ornamentu especial. U primu capu di u natuvulu hè fattu di u patri, è i carusi, chì anu righjuntu l'età di 7-8, stile chulo. Per u culore di u capu nantu à a testa di l'omu, puderete determinà u so status di famiglia: chulos rossi si trovanu di l'omi maritatu, biancu rossu hè unicu è chulos negli si pò vedà nantu à u capu di i capi lokali. A mità femina, com'è regula, porta a cappella di moda.

A cultura di l'abitanti di l'isula hè ancu interessante. A maiò parte di taclentz sò aderenti di a fede cattolica. Malgradu allora, retesi a so cultura antica Tacl. Per esempiu, annu si prisentanu rigali a Mamma Terra, gestendu a vendita è a so abbundanza. I locali li viaghjanu disposti à dispusizione sesioni di picculi photo cù i visitori, mostranu i so abitanti, vendenu souvenirs di a so pruduzione è sò disprati cun i dances folklori. Per arrivà à l'isula di Takile, i turisti parevanu immersi in l'atmosfera magica di tradizioni, aduani è cunnessi cù a natura. L'onda blu, u celu u celu u celu frescu arruvinà sta rilazioni.

Cumu à l'isula?

Per arrivà à l'isula ùn hè micca cusì faciule. L'unica agenza "Munai Takile", chì furnisce servizii turistiche, hè in a pruprietà publica di l'abitanti di l'isula. A visitare l'immensamente pittoresca è facenu una scursione inolavigliosa in l'antichi ruins di l'Inca, hè necessariu di fà un viaghju di 45 km in un barca a pruvista da u portu di Puno. U viaghju si piglià circa trè ore. Ogni annu l'isula hè visitata da circa 40 mila turisti.

Per visità l'isula storica di Takile, i turisti devenu pagà una tarifa di 10 PENESTI (196.91 rubles). Per persona. U trasferimentu hè di 8h00 a 17h30. Tour di dui ghjorni, cumprese trasferimentu, di comiti, allughjenu è scursioni cù un guidanu lucale, à u costu di 86 peni (1693,41 rublo).