Cumu insignà a zitiddina umana?

Spessu chì u raggiuni di u praticu rapprisentanu di i scoli hè una inattention banale. U stessu prublema ancu impedisce à i zitelli d'età in furmagliu perchè ùn sò micca bè caru nantu à a realizazione di diverse funzioni, chì porta à un spazi significativu da i so cumpagni.

Per evitari, cuminciannu da dui o trè anni, hè necessariu d'insignà a cura di i zitelli, a perseveranza è a cuncentrazione. In questu articulu avemu dettu qualcosa per fà.

Cumu insignà l'attinzioni di u zitelli in prelogu.

I picchi i zitelli puderanu esse educatu è cuncintrazioni cun l'aiutu di such exercices cum'è:

  1. "Cime?" Pudete pudè ghjucà queste ghjocu à ogni locu. Da quantu volte possibbili, suggerenu chì u zitellu contà quanti ciurenu sò in a stanza, persone in a cola, autucane in u spaghetti, è cusì.
  2. "Top Cotton". In anticipu spiegà à u mulinu a règula di stu ghjocu - avete prupone i nomi di diversi oggetti, è ellu, se sente a palora "casa", chjappà e so mani, è se u nomu di ogni animali - stomping his foot. U regule pò esse cambiatu cù ogni stampa nova.
  3. "Scelta mi!" Dici una varietà di parole in una fila è dumandà à u zitellu sceglie quelli chì appartene à una certa categuria, per esempiu, pratiche, animali, frutti, verdura, etc. Chì u zitellu ripetite ciò chì vede apposta per voi.

Inoltre, per sviluppà a gratitudini in età in furmagliu cù i zitelli, pudete cumprà puzzicheghji, ghjoculi cum'è "Find Differences", "Find a Common", passanu per all kinds of labery and so on.

Cumu insignà à u zitellu per esse attenti, cuncintratu è perseverante?

Per fà u zitellu più attente, hè necessariu di fà più cun ellu. Intantu, i zitelli sò assai caniati di e tedescenza di e lezioni, è tuttu chì l'infurmazioni necessarii anu prisentatu cum'è ghjucatu. Inseme à u zitellu di cuncintrazioni, assiduità è attentiveness aiutu à i ghjoculi cum'è:

  1. "Quale hè u più attenti?" Stu ghjocu hè adattatu per un gruppu di zitelli di a stessa età. Guys deve leghje u testu è scunnite quantu parolle cuntene cù una certa carta, per esempiu, "m". Un pocu dopu, a cumpagnia pò esse cumplate - invita i ziteddi à cuntà u numeru di queste o altre sonu. À a fine di u ghjocu, u participatore più attente hà bisognu d'un premiu.
  2. "Ùn vulemu micca sorte. U zitellu deve chjamà tutti i numeri di a secùncia digitale, fora di quelli chì sò diventati in 3 o qualchì altru numeru. Invece di elli, ci vole à dì "Ùn vogliu micca esse".
  3. "Tutti in fila". À un pezzu di carta, scrivite tutti i numeri da 1 à 20 in scatter. Invita u vostru zitellu per vede cun ritmu rapidu è chjamate i numeri in a secunna curretta.

Infine, per i zitelli più avanzati, ghjochi di corelli, scacchi è backgammon, diversi puzzle è lògichi, Sudoku, cruciverzii japonesi è cusì avarà lasciatu. Questi gioventi eccellenti evangelizendu un cuntzertusivu è cuntribuiscenu à u sviluppu di assiduità.