Cumu purta i crisanniu per l'inguernu?

Chrysanthemum - un bellu fiore di giardinu , di numerazione di più di 29 spezie è distribuitu per tuttu u pianeta, esisti cumplessu cù certi cundizioni di cultivà, crescenu è inverndu. L'ultime particularmente s'apica à i giardini chì vive in un clima fretu, carattarizatu da i frutti grechi è di a neve. Cumu purta i crisanti di l'inguernu - in questu articulu.

Ch'ella sia cumannavanu i crisannii per l'inguernu?

Sicura, assai dependerà di u clima in questa regione è di a variità di a pianta. Per u cultivamentu in latitudini temperali è nord, u crisantemi coreanu, chì hè bonu per a rusticità invernale, hè adattatu. In i regioni cù l'inguerni cali, pò ancu micca esse rinforatu, hè abbastanza per fà rale è sprinkle nantu à a tufa cù foglie sece, furzii o altre ligame naturali è materiale soltu. Quandu a cria cascata regularmente, hè bisognu di assicurà chì hà necessariu annantu à l'arbuli di fiori.

Quelli chì anu interessatu à cumu per prutegge i crisanni di ghiaccio, avemu da dì chì avemu bisognu à preparalli i pianti pè u friddu ancu à a fini d'aostu è à settembre di u settembre. Durante a fioritura, i fertilizzanti di fosfate-putassiu sò intruti in u locu, chì hà da avè un effettu benefizièvule nantu à l'immunità di e pianti è permettenu di rinfurzà davanti à u ghjàldu. Tutti i caseddi sò verificati per e malatie. Sì si sò, avete bisognu di piglià mette per guarì e so fiori, è tutti i rimi morti, secchi è malati si deve esse eliminati. L'arburet must be bored in modu chì ùn sò micca voci d'altri induve l'acqua puderà stagnate, è dopu chì rienlezioni fiurimi sò chjusi in una altura nantu à u livellu di u 10 cm.

Cumu cummoglie crisantemi per l'inguernu in u giardinu?

Ci hè parechje modi cun una varietà di materiali, quì sò quì:

  1. Pone a machja cù ladri pusatu nantu à a ribibia è copre cù una fogliu di ferru, slate, o tavule. A so prutezzione impidisce a umidità è a precipitazione, è creanu un tipu di corridor ventilatu per i fiori. Cû l'avventu di i ghjàllii friddi, un pezzu di film deve esse spustatu da quì sopra, è curreghjanu i spianati trà u perimetru cù brique è terra. Da quì sopra hè necessariu di tirà neve.
  2. Quelli chì si intaressi, u megliu per chjerchiri crisanti di l'inguernu, puderete cunsiglià per aduprà un material especial - lutrasil o spunbond. Perchè ùn ùn caccià sottu à u pesu di neve, avete bisogna à mette un paru di trè rami sottu e sopra l'arbuli, chì mantene a struttura. Pudete foglie foglie sece o furmagliu, ma deve esse ricordati chì, cù un scogghiu, i fiori pò fade in tali situazioni. U materiale di cubierta hè stallatu nantu à a terra cù i stessi brose o pietre.
  3. Trasplantà l'arburi in altre locu. Per questu scopu, una zanca 0.5 un larga è 70 cm in u circondu hè imbuttatu. Prima di a sicura secondu, 10 centetri di pyenechka sò skavini da u pianu cun cù un capru di terra nantu à e radichi è in sta forma sò stati in una fossa. À i marghjulini è in cima ponu avè bisognu à fuglià e foglie seques o paglia. Quandu i ghjàlli si stabiliscenu, a trinchera hè cuparta cun pizze, pappà di tile, pane o foglia. Da quì sopra, queste materiale hè cupartu cun un centru di centimitru stati di a terra scupiati da a fossa. I ghjillani biotevule sò cunsigliati per vende staghjunati in i crachî, chì sò sbulicati durante u dicimentu, perchè l'aria vene à i fiori, è ùn sò micca pruibitu.

Certi urtulani ùn risicate micca d'abbandunà e fiori in inviendu in a pianta aperta è transplantate in caglia o valdi, chì sò posti à una cantina, a cantina, u granaghju o una casa d'istati. È a maiò parte di a presenza di parechji variità diffirenti cumpressenu parechji metudi a l'una: dividendu l'arbuli in trè parte, una di a quale hè trasplantata in tresse, a seconda parte à l'invente in u so postu, è a terza pusera in trinitria. Cusì, ancu se qualchì parte pèrdite, serà pussibule per conservà a variità è assicurà u crescitu di novi fiori in a staggione futone.