Mida standard di i ovari

Spessu chì, anch'elli ricivutu i risultati d'eccographie di ultrasound di l'organi pélvis, i femine partenu quantu a quantu i so ogetti genitali currispundenu à e norme. Quantu chì u tagliu nurmale di i ovari sani saranu, stu articulu serà discuttu.

I ovari sò glàndali genitali femminili chì i vechji sò furmati è matura. L'ovari sò dispunibule nantu à i dui banni di l'utru è sò abbitunamente attraversati da l'ultrasound, è quandu sò difficiuli di detectar, l'anu hè a vina orientali. L'ovari sani sò ben mobili è anu una forma achichana. In una donna di ripruduzzione, a maiò parte di u ciclu hè left and right ovaries di diverse tene, chì indica a so funzione normale. A dimensione di l'ovari depènni à l'età di a donna, u numaru d'embarranti è di nascita, a fasi di i cicli menstruali, a prevenzione per contracepificanti orali è pò fluveru significativamente. Per pudè detru cambiunà patologicu in a dimensione di l'ovari, a so ecografica esaminata si deve esse realizatu da quintu à settimu ghjornu di u ciclu menstruali. U rolu decisivu à a determinazione di a patologia hè ghjucata da a misurazione micca solu e dimensioni lineari cum'è u voluminu.

U diminuitu di i ovari hè normale in u rigistru:

L'anatumia interna di i ovari hè esaminatu anu cuntendu a fase di u ciclu menstruali. I ovari sò un casque biancu, induve ci sò i capelli di l'internu (corticale) è l'internu (cerebrali). In u capu fora, e donne di l'età riproducente ani follicle di variendu gradu di maturità - immature primariu (primuriale) è prevenu di matura.

  1. In a fossa folliculosa (5-7 jorna) tempore nantu à ultrasound, una càppula bianca è 5-10 follicle 2-6 mm sò stati situati in a periferia di l'ovariu.
  2. In a fase follicle media (8-10 ghjorni) u follicle dominanti (12-15 mm) hè digià chjaramente definitu, chì cuntinua u so evoluzione. I fannoni rifinituri anu u so sviluppu, finu à i 8-10 mm.
  3. Durante a fase fugghjiva tarda (11-14 ghjorni), u follicle dominanti alcuna 20 mm, aumentendu da 2-3 mm per ghjornu. L'iniziu rapidu di l'ovulation indica a realizazione di un follicle size di almenu 18 mm è un cambiu in u cuntour internu è internu.
  4. A fase iniziale di luteal (15-18 ghjorni) hè carattarizatu da a furmazione di un corpu giallo (15-20 mm) à u locu di l'ovulazione.
  5. In a fine luteal media (19-23 ghjorni), u corpu amarantu aumenta u so 25-27 mm, postu chì u ciclu passa in a tarda fase luteali (24-27 i ghjorni). U corpu amaranu u piume, diminuinu à 10-15 mm.
  6. Durante a menstruazione, u corpu amarantu ùn difende completamente.
  7. In u casu di u gravidenza, u corpu amarantu cuntinueghja a funzione attivamente per un periudu di 10-12 simane, pruducendu prugramintu è impediendo u liberu di novi ova.

A dimensione di l'ovari durante a gravidanza aumenta da due a più flussu di sangue di sangue, mentre chì l'ovari cambianu a pusizione, trasfurmà sottu à l'accionamentu di l'utru crescente da a zona pélvis à u livellu.

Quandu una donna sia in u periodu postimbofusalali, a talla di l'oversivi hè ridduzzione significativu, cum'è dui ovari è paragunate. In questu piriodu, u tostu nurmale di i ovari hè:

A prisenza di a patologia hè signalata da una diferenza in i volumi di l'ovari per più di 1,5 cm3 o da un incrementu in un di elli per più di 2 volte. Duranti i primi cinque anni di menopausa, hè pussibule attraversà i follicle singuli, chì ùn hè micca un viaghju di a norma.