Hematòmòlicu - chì hè, trattamentu

U terminu "hematomètre", spessu usatu in ginekologia, hè l'accumulazione di sangue in a cavità uterina. Stu fenominu si porta per diverse razze. Fighjuremu in più di dettu, sparendu sali u signali di u disordine è i manere di u so trattamentu.

Cume a manifestazione di a malatia?

Prima di parlà di i sintomi di uttimi uttimi, avissi vulutu sapiri chì una tale vuluntà hè più spessu associata cù a prisenza d'una obstruccià meccanica in a cavità uterina, chì pò esse un tumore, un pólppu, e restante membrani (dopu à abortu). In certi casi, à diagnosticà a causa, a zitella hè stata trovu atresia (infeccion). A menudo similari pò causà è prucessi maligni in l'organi riputtivu.

Se parlebemusementi chjaramente annantu à i signori di hematomas, da quelli chì sò più frequenti medichi chjamanu:

Cumu hè u prucessu terapicuu fattu per questa violazioni?

Avè trattatu cun quellu chì significheghja a definizione di un "hematomètre" è in generale, chì hè, hè necessariu di parlà di u trattamentu.

Allora, prima di tutti i duttori pruvate di scumpari la cavità uterina da u sangue. À questu endemariu, una prescription of drugs pò esse prescritta chì aumentanu a quantità di cuntrazioni di myometrium uterina ( Oxytocin, per esempiu).

À u stessu tempu, l'hemodinamia hè monitoratu, i. i medichi seguitenlle a partenza di clusters da l'utru. In certi casi, un pruduttu pò esse prescrittu chì implica a rimesa di a sangue spargugliatu da un dispositiu spufidu especial.

A scena sussegwenti di e mette terapèuti adoptenze a supirficione immediata di a causa di u disordine (resezione di u cystu, pòpulu, escisione di e partitions, etc.).