Relés per i zitelli à a strada in l'estiu

Tutti i zitelli in a staghjone di u veranu passanu assai di u so tempu nantu à a strada. Quand'elli si cullèghjanu in bigu di cumpagnie, organizanu una larga varietà di ghjochi è di spettacoli chì ùn solu impediscenu micca chì i zitelli abbianu, ma dinò di cuntribuiscenu à u sviluppu di certu abbilitariu è abilità.

In particulare, i picciotti è i carusi veru gustu di participà à e divertenti razzi di relay. Stu divertimentu sempre pruvucarà i zitelli di ririri è l'altri emozii pusitivi è, in più, hè un uttellu perfetanu per ungliu di u gruppu di i zitelli. In questu articulu avemu aduprà a vostra attenzioni diversi intrattenimentu è relizzioni interessanti di i zitelli chì ponu esse prufessiunali in l'estiu.

Trasmissione di Cunsiglii per i zitelli à a Strada di l'estate

Attivanu relilamenti attivi cù elementi di i ghjoculi sporti chì sò stati in u veranu nantu à a strada, aghjunghjenu un spiritu di l'espiitu in i zitelli è permettenu di splash out a sea of ​​energy chì hè accunsentente in tuttu l'annu scola. Per i picciotti è e zitelli di circa a stessa età, e seguenti opcions sò megliu:

  1. "Tri bassa". U capitanu di ogni gruppu riceve 3 bole - football, basketball and volleyball. À u stessu tempu, dopu à piglià tutti, u participante di a relay race arriva in a direzione daverata. Avè arriva un certu puntu, tocca un marcatu speziale, è andà finu à u so squadra per trasferisce furmetti à u ghjucatu dopu. A mantenenu un inventariu duranti u muvimentu chì pudete, quantu vulete, u principale hè chì micca chì una bola caduta in terra. S'ellu si succète, u zitellu ùn turnarà à u principiu di a distanza è ripetiri a task da u principiu.
  2. "Quessi sali". I servizii u ghjacciu à una distanza di 10 metri da u puntu di settore, in u quale u cordone sò pre-arranged. A u pianu chì guidanu i capitanni di i cumandamenti cummincianu per trasfurmà - currianu à u locu cù l'inventariu, coglie a corda, salta cù 3 volte è volte. U prossimu jocaturi anu ancu à ghjunghje u puntu desitxutu è salta 3 volte, ma micca à traversu a corda, ma à u ghjornu. Questu hè chì u ghjocu sportiu alterne finu à chì ultimu ultimu attuale cumpletu u cumerciu.
  3. "Surrendered - si pusendu!". Tutti l'attuttori di ogni squadra di a squadra in a colonna. A capu hè u capitanu, chì tenenu un voluvulu in i so mani. Cù u principiu di u ghjocu, i capitanes abbandunate a colonna è stand, torna versu a faccia, à una distanza di 5 metri. Dopu à u signu chì seguitu, ghjucanu u ballu per u primu attore di u so squadra chì, avendu ricivutu u projettu, devenu turnà à u capitanu è si pusò. U participante, chì in unerrarezza di coped with the task, resta squatting, è u ghjocu cuntinueghja cù l'altri carusi. S'ellu unu di i zitelli ùn pudia aghjunghje a bola o ùn hà micca righjunata u capitanu, deve firmà finu à chì hà cumplessu u so parte di l'assignatura. Quandu tutti i ghjucatori di unu di l'squadra sò squatting, u capitu eleva u bulu nantu à a so testa, chì significa u finali di a relay race. I paisani chì puderanu copre cù a cumpagnia più veloce di l'altri vanu.
  4. «U Cecu Traditu». À una distanza di 25 metri d'altri, sò disposti dui lati paralleli. Ogni participant di u relay vole à scrive un grande cello in u pianu da una caratteristica à l'altru, da turnà è trasfiriu à u ghjucadoru dopu. I carricati chì anu à rializà megliu more rapidamente chì altri vanu.
  5. "Arrassu in l'annu". I partividi di ogni squadra di a squadra è sopra 5 metri da l'annu di basquetbolu. À 2 metri da elli ci hè u bulu. Nant'à u siliziu di u capimachja, u capitanu jucelle à u ballu, u cundò à l'annu, è poi torna à u so postu. Allora ogni ghjugna ùn deve piglià a ballà, tenite un colpu guadagnu, è poi torna d 'inserite.