Cume privà di paternità?

Quandu un omu è una donna diventeranu i genitori, parechji pirsuni pensanu nantu à a so vita di a famiglia, rimbursata cù una nova persona, serà felice. Ma certi voti si succèri chì un omu ùn currisponde micca e so funziunalità versu u zitellu è a mamma principia a maravigghiarisi di privà u babbu di u babbu di u zitellu.

A maiò spessu, una donna prende documenti dopu un divorziu per sguassà questa persona di a vita, spettagliu se ellu vieghjanu di cumpiendu a so oblii parenti. Prima di privà l 'paternità di l'ex-maritu, hè necessariu di cullà tutte parechji provi scritti nantu à a so incapacità di stà u babbu di u zitellu.

Cume privà a paternità dopu u divorzju?

In u spaziu post-suvièticu per i paesi CIS, un uricuu identicu per a privisioni di diritti paterni hè statu aduttatu. Eccu i terreni chì sò stati cunsiderati da a corte:

  1. U trattamentu dolce / cruel di u zitellu. Chistu ùn comprende micca solu a viulenza fisica, ma dinò a cunnuscenza murali o cunghjunta da parte di u babbu quandu era cunnisciutu da a violenza di una parte di l'altru, ma ùn hà micca pigliatu l'accion.
  2. A evasione sistematica da a criazione di u zitellu, nonparticipazione in a so vita.
  3. L'alcoholismu è l'addiction di droga.
  4. Operazione (fisica, sessuale) in relazione à u zitellu propiu.
  5. Mandate unattended per un periculu longu chì résultat in cunsechi negattivi.

Prima di tuttu, una donna avissi da sapè à un avvucatu chì vi diciarà chì documenti per cullettite, è aiuta ancu aiutu à scrivite un affirmazioni di pretendimentu. Hè necessariu puru allora u sustegnu di u serviziu suciale, chì ufficialamenti stabilisce u fattu d'evasione dolce di u genitori da i so funziunalità.

Prima di pudè perderete paternità, se ùn ci hè micca pagamentu d'alimoniu da ellu, deve una pretesta cù l'affari di u prosecrettu per ricuperà u debitu di u babbu di u zitellu. Se u cummerciale ùn si move micca da u centru mortu durante sei mesi, a più frequenza di u tribunale fa una decisione positiva è ùn ci hè una privata di prublemi parenti, invece di esse si prisentanu in prucessu o micca.

Nimu ùn sanu chì si pò privà a paternità di u maritu civili è cumu fà. A prucedura hè simili à quella di un matrimoniu ufficiali. A mamma deve pruvucari ca u pianu biologicu, arregistratu in u certificatu di nascita, ùn si pò piglià a participazione fisica è materia in a criazione di u so zitellu.