Deprivazione di diritti parenti - razze

A creazione di una cellula civile implica l'emergenza di e quatru responsabilità legale chì sviluppa cù l'emergenza di i zitelli. Deprivazione di i dritti parenti di u babbu è / o a mamma, i ragiuni è a basa chì sò indicati nantu à u livellu statali, hè una di a so subespecie. Sta misura hè cardinali è esclusiva, è a so ghjustu hè di prutezzione di i diritti di i nostri zitelli. Luntanu da ogni omu in a via hè cunnisciutu di ciò chì hè stata priva di i diritti parenti. È a urgenza di stu prublema hè in crescente, perchè i zitelli, sfurtunatamente, sò sempri cchiù "l'aghjurnu" di u scuppiatu cù ipidemia divulgendu. Dopu manera, questu hè spessu u casu cù e persone eminenti è ricchezza.

Grounds

Tutte e cundizzioni è i terreni chì significanu a privazione di i dritti parenti sò deskritti in atti normattivi (u principali hè u Codice di Famiglia). Ci hè da nutà chì questu pò esse causatu da u cumpurtamentu illegettu di u genitoriu è da a so inaczione.

A lista, chì apre a tutte tipi di atti u cumpurtamentu illegale chì hè a basa per a privisioni di diritti parenti, includenu sei subparagrafi:

  1. Evasione (cum'è malicioso) di cumpiendu e funzioni di u genitori . I prumossi ùn anu micca bisognu à custruttà dinò l'educazione di i zitelli, u so sviluppu, a salute è a furmazione. Inoltre, issu punizioni seguitanu è in l'absenza di una prestazione adegwata di u zitellu cù a prupietà di a casa è materiali senza mutivi valenti. Sì i maritii sò già divuziunatu, è unu di elli deve esse pagatu u supportu di u zitellu, a so micca pagamentu hè ancu a basa per a privazione di i dritti parenti.
  2. Innauscia di u zitellu in a casa di maternità o altre istitutu medico, educatu o statale. Ma in stu casu, i veri razzi sò sempre cunsiderate. Se a foglia a fisica è (o) di i patologici mentali è hè in l'istituzione di a prutezzione sociale, ùn ci hè micca una ragione per a privazione di i diritti parenti.
  3. Abuse di diritti. Sì momia è dadu utilizate i so diritti contru l'interessi di u zitellu, devenu esse privatu di questi diritti. Hè nantu à a creazione consiglia di e barrieri à l'educazione, u sustegnu à a prutitizzioni, l'addiction di droga, l'alcoholismu, l'invucazione, l'addumannanti è cusì.
  4. A prisenza di un rapportu medico nantu à a malatia di u patruni cù addiccioni o alcoolismu. Stu terrenu per a pritenza di i diritti hè a più cumuna. Una petite persona ùn pò esse sviluppatu sviluppà un ambienti pocu salivanu intestamenti in a famiglia, chì a maiò parte di u tempu hè obligatu à furnisce. Inoltre, in un state di emborgamentu, tali persone spessu presentanu periculu veru per i so figlioli.
  5. Maltrazzioni è viulenza. Stunati, i minaccii constanti, oppressjoni morali, pruvucatu inviolabilitati sessuale, sfruttamentu, umiliatura è grollezza - tuttu questu hè di privà i dritti parenti. Un pezzu simili hè ancu questu quandu utilizate in u prucessu di l'educazione i mètde inacceptable di u danu chì dannu u sviluppu adattatu di u zitellu. E ancu questu a lege ùn hè micca limitata: certi atti guidanu à l'iniziu di un casu criminali contra tali parenti.
  6. Cumpliendu un criminu intenionale (pianificatu) diretto contr'à u salute o a vita di l'altru cunseci o figliolu. Chistu ùn comprendi micca solu l'assassiniu è u pichjulamentu, ma puru a tortura, u pattu suggeritu chì u zitellu à un tentativu di suicidiu è à altri atti illegichi.

Chjamati i cundizzioni di i genitori di i so diritti sò assai seri è per quessa a decisione nantu à tali punizioni solu pò esse tastata da l'autorità kompetenti è solu dopu esaminà currettamente di tutti l'aspettu di a situazione.