Apnea in nascita

Cù l'avventu di u zitellu, u sonnu di a mamma torna cusì sensu chì a maiò a mamma pò senti chì u zitellu è apennina audizione di u zitellu. Oghje chì i matriescanu a notte "sniff" per verificà chì u respiru di u zitellu ùn hè micca disturbatu. Tali experientazione sò in qualchì volta micca in vain, perchè parechji ghjudiziati anu puderà un disordinu periculusu - apnea, chì pò purtà à un mumentu di respira.

L'Apnea hè carattarizata per u fattu chì in un sognu a respirazione hè interrotta in i zitelli. Iperni anu più spessu l'apnea cintrali, durante quale u cervellu ùn manca mandatu signalamenti à i musculus respiratorii, è u so travagliu si dete temporatu. U più risicu di l'apiea di sviluppu hè sottumessu à i principianti prematuri chì nascinu prima di 37 settimani di gestazioni.

I causi di l'apnea sò più spessu attribuiti à l'immadurità di u sistema nervatu cintrali. Ma a maladizioni pò ancu essa prudutti à l'altri malformazioni, infizzioni, malatie gastrointestinali (particular reflux), prublemi cù u funziunamentu cardinali è vascular, imbalance di minerali è avvilinatu cù drogi.

Sintomi di apnea

Sicondu studienti di laburatoriu, l'arrestu respiratorju in i zitelli di media dura 20 sondi, ma pò esse più longu, in i zitelli più grande - micca più di 10 seconde. Dopu à questu, u zitellu sogliu in sullivazione o sighi, è a respirazione hè restituita. A causa di l'inchiusuragiu di l'ossigenu, a pelle di i brazze è i gammi di u zitellu acquistenu un ombra cianuichi.

Sicondu pediatrici, a respirazione pericienta pò esse a norma per i zitelli più grossi di 6 mesi. In i zitelli sani, u respiru pericientu cù pausini di circa 10-15 secondu pò i 5% di u tempu di u sonnu. Ma, com'è regula, i zitelli chì anu in l'apnea di dorme noctulare sò spessu si mette in un uspidale per esame per verificà chì e stondi di respirazione ùn pò micca purtà à morte. Apnea hè periculosa per Nuvole in quì sottu u livellu di l'ossigenu in u sangue reduci a freccia di u core. Sta cundizzioni hè chjamata bradicardia.

Moms, chì i so babysi soffrenu di l'apnea, deve sapè ciò chì pò esse fattu quandu u zitellu ùn pudiera respirar in un sònniu. U primu aduprà per falla u lentu u zitellu: frenu i so tacchi, i roscenti è i lumbri. Per assicurà u flussu di sangue à a testa, avete avertitu u zitellu à u panicu. Hè urgenti necessariu di chjamà ambulanza, se u troncu o cuddaru cianucate. U trattamentu di l'apiea sò sottu u cuntrollu di un medico chì pò prescrive e droghe chì stimulanu a CNS.