Un cumpote di dolce cheri cù boni per l'inguernu

Un compota di una dolce dolce pò esse cunservatu per l'invernu cun l'osse, è senza elli, ma di priservà i qualità più gustativi, hè dispunibule d'utilizà boli sani.

U cherry dolce hè un bagnu dolce, per quandu preparanu un compota, hè necessariu di calculà correlate l'ingrossu di u zuccheru aghjustatu à questu, per quessa, ùn sia micca esse ingobernante.

In tempu di furmagliu, pudete aghjunse altre varietà di baga, per esempiu, fragole , chì hè assai bellu cun bundle cumune di baccara di dolce cherry è dà a edda un gustu più aromaticu è riccu.

À nantu à cumu preparà una cumpota di ciliegia cù fossi per l'inguernu, avemu discuttu quì sottu, chì revela i nostri ricetti.

Una ricetta simplice di cumpote di ciliegie cù boni per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

I litri di terri di litre sò lavati bè cù un bicchju di soda è sterilitatu da un paru di quinze minuti cume. Allora l'imponemu nantu à u pavimentu un kilogramu di guasi circizzate, sbuchjati da i peduncles, è purtammu più di duie centu gramma di zuccheru. Pouri acqua moltu turchinu à u rimmulu stessu di u pudete è di roll, pre-sterilizzati in acqua di ferli à cinque minuti, tappi. Ùn avemu dispunibule i attraversi i pienghjule è colpoverte è colpu cù cura cù una rugna calda finu à chì si fretta completamente.

Compoti per l'inguernu da cherry è fragole

Ingredients:

Preparazione

Basta lavora mint, baise ciliegie è fragole, sguassate i zucchini è, siddu si vulete, scimali è stack in frasi sterilizzati. Questu numaru di bollini sò da esse sei litri o dui latte di litre, chì deve esse chjete un pocu di più di a mità. In ogni latte di lattice pusendu dui foglie di menta. Fate u cuntenutu cù l'acqua furiosa è falla durà duranti quincamè anni. Allora aghjunghje l'acqua in i pranzi, aghjunghje u zuccheru à a tarifa di 180 grammi (1 vetru) per litru di acqua, l'acidu citrico, circa trè cullen di teoli senza un slide, è dete u foglie borsa. Avà piacatu u cuntenutu di latti, rintricà cù un stinziu sterili, svolve in bracera, allora in una manta fina è i piacè friddu. Guardemu a compota finita in un locu scuru è preferibile chjaru.

Compotiu per l'inguernu da un cirasa bianca cù l'osse

Ingredients:

Preparazione

E lii vintillati è sterili stanci sò chjappini findi di i pedicelli è di i cilieghjani. Allora accumpèvemu i boli in i pignotti cù l'acqua furiosa sottu à u collu stessu, fate agnellu durante cinque minuti è fretu. Portemu l'acqua per fogghi, portemu aduprendu u listessu prucessu di scorri è scorri, torna ponemu i piatti nantu à u focu è aghjunghje u zuccheru à a tarifa di un vetru chinu (250 grammi) per un vasu di trè litri. Furmà u ghjelu durante cinque minuti, fassi in li vascini è ripiglianallu immediatamenti i staghji sterilizzati. Pogerle u ghjattu cù e stoppeddi è aghjunghje a manta finu à chì si stalla completamente.

Compota di ciliegia roccia è manzili per l'inguernu

Ingredients:

Preparazione

Cù una mischju di cilieghjani è manzili lavorati, fassi u vaschju cun un terzu è fate elli cù l'ova di zuccherinu, fatta da l'acqua, di u zuccaru è l'acidu citru. Sterilize canna di tri litre trenta minuti, litru di deci. Puderà scorri da i pannelli ciuri, turnò in puszione è fessi pienza.