Mastopatia diffusa

A mastopathique hè una malatìa carattarizata da cambiamenti in a struttura di u pezzu sanu di una donna. Una di e variità hè mastopathia diffusa - una neoplasia benigna in a glàndula mamaria, chì hè accumpagnata da una proliferazione patologica di i so tissuti. Sta maladìa hè assai cumuni è a salute di ottu mità fora di deci.

Mastopatia diffusa: Causes

U mutivu principalu per a sviluppà una forma diffusa di mastopatìa hè un disruptu di u sistema hormonal. Ci hè ancu unepoche di razze chì pò causà mastopathie:

S'ì in a famiglia di famiglie di e donne nantu à a frasca femminili ci eranu casi di l'evoluzione di mastopathia, hè più prubabile chì una maladie di cume fatevi a donna da ella.

A mastopatie sò ancu esse cunsideratu com'è una malatia psicosomatice, perchè succedi quannu ci sò situazzioni stressanti in a vita di una donna (per esempiu, cunflitti in a famiglia, insatisfaction cù u travagliu, etc.).

In un gruppu separatu di causati ponu esse distinatu viulazione di funzione ripubulattiva:

Sì una donna hà principiatu a menstruazione di a pubertà, è hè più spessu sottumessa à mastopathia diffusa.

Mastopatia diffusa di mariella: sintomi

Basatu nantu à i risultati di u eccographie ecografica è a mammografia, pò esse detta l'eculinesi di mastopathia difusa:

Comu cumpetite supplementarii, una dimostrazzioni in u ciclu menstruali, espanzioni di i ciclichi menstruali, o l'occurrence di menorrhagia (anghjulazione eccessiva) pò esse.

Mastopatia diffusa: trattamentu

Quandu u medico-mammolofugghjulu torna una donna diagnusticata com "mastopathia diffusa-focu", hè a quistione per a manera di trattà mastopathia difusa.

Mastopatìa diffusa-nodale hè tratta cù metudi conservativi. A intervenzione operativu, per regula, ùn hè micca applicata. Dieta speciale eccezziunale per a mastopathia diffusa: in a dieta ùn devenu cumprà quantu pussibuli i prudutti d'allevatu, fibre vegetale. Hè impurtante à u stessu tempu per minimizzà u cunsumu di grassanti di l'animali.

U duttore ancu prescriva un cursu di multivitamin per a manteniri l'immunità, l'omeopatica (mastodinone), phytopreparations (phytolone). Comu terapia non hormonal, i preparati di diureti, sedattivi è enzimi sò stati. Cità ​​massimu possibbili di fisioteràpia (laser e magnetoterapia, galvanizazione, electroforesi, mud therapy).

Di i drogherie hormonal usavanu dyufaston, a matina. Per riduce u dulore di i glànduli mamarii, hè necessariu d'appliendarà u gel à a superficie di u pettu à u locu di a sensazione di u dor.

Hè impurtante di cresce a attività fisica di e donne.

E donne cù suspettu mastite debite visità u mammostu ogni sei mesi per vigilà a cundizione di a donna è escludie u sviluppu di u cane di mama in u futuru.