Rain in Pasqua - signa

I nostri antenati crèdenu chì l'observazione di parechji fenomeni naturali si ponu predice no solamente u clima per i mesi dopu, ma ancu se l'annu serà produttu è assai altri avvenimenti. I so cunnuscenza vi farà u pioggia nantu à Pasqua puderà aiutà è l'omu mudernu, perchè e sti credenze sò spessu veritatibili.

Ciò chì significa questu chjardu in Pasqua?

Dapoi u tempu anticu fu cunsideratu cum'è un bon sigulu, se u domenica di Pasqua u calore sughjurnate, i nuvuli appressenu à u celu è cuminciaru a chiuviari . I nostri aviani interpretonu l'avvenimentu cum'è secondu, prima chì, si chiuvana di Pasqua è hè friddu à aspittà in a strata per una ricchezza di pane à stu annu, chì significa chì ùn hè micca praticamenti nuddu periculu di famine per via di mancanza di granu. U sicondu, crèdenu chì un tempore cusì indica una primavera longa è moltu frusta, ma un caldi è à l'altri tempiu à l'estiu arid.

Un altru raggiuni perchè i nostri antenati eranu cuntenti, se chiuvule in Pasqua, hè a crede chì questa manifestazioni indica chì pudemu avemu una ricchezza di u linu. Di sicuru, sta creda nasciu in e rigioni induve u linu hè cultivatu, per via, esistiu oghje à questu ghjornu. Ùn ci hè micca credenziu tali in e rigioni di u sittintri, ma e persone chì avianu esse sicuru chì si chiuci a Pasqua, hè un signu sicuru di l'aspettu di un grande nume di mushrooms è frutti in u veramente vendu.

Comu pudete vede, a maiò parte di e credevanze di Pasqua di a pluciana è di u clima dolore anu relatatu à a pruduzzione di prudutti granulori o di prudutti foresti. Per i nostri aviani era impurtante per capiscenu d'esse espertu un annu famu, o, per cunversu, ùn avete micca bisognu di prublemi di stu periculu. Per una persona muderna, tali sapienti pò ancu avè assistente, i segni è e credenze folkiati sò spessu guidati da l'abitudini di l'estivi chì vulemu recoger una rica raccogliosa in u vaghjimu, o amatori di a caccia di u cusitu forestale.

True, ci sò parechje spirimintali di ciò chì significa di pioggia in Pasqua , chì ùn hè più in relazione cù i pretesi previsti in l'estiu è a primavera di u clima, o à u cultivo di diversi prudutti. Hè cresce chì una persona aghjunata in un piuma di u domenica di Pasqua se ne prutezzione di disgrazia è fiaschi per tuttu l'annu currentu. Cumu hè chì sta criazioni venenu da vene, hè difficile per dì cumu per esaminà a so verità, ma questu segnu hè oghje.

Un altru preghjudiziu in u ghjornu dice u seguente, se sente u tronu di u venerdì è vede u lampu, ùn pudere micca micca solu chì in u futuru vicinu avete furtunà in tutti l'aiuti, ma ancu per migliurà a vostra situazione finanziaria. Di sicuru, per dì chì din hè in fattu, o quella interpretazione di e chiuvule è e timpeste in Pasqua, solu un fabuloso contu di fadas hè impussibile. Ma quannu vene nantu à e materii chì accettanu superstizzioni, ogni persona pò decide solu nantu à ellu stessu, se crede in una prediczione o micca.

In modu, ci hè una cunvenzione cunghjunta ancu cù a Pasqua Pasqua, chì vene una settimana prima di a festa ortudoxa. Hè cresce chì, se u tempu hè chjaru nantu à a festa giuda, unu deve aspittà un'eraci o, in cunversu, un veru friddu chì duverà u fattu chì a vendita ùn serà micca grandi. A pioggia nantu à questu ghjornu prumesse un calore, ma à u listessu tempu, fruttìvuli u mesi di l'estiu, è in u casu quandu u tempu hè nuvellu, ma micca una sola goccia chiuppa hà spurtatu, vale a pena aspittà u calore, ma per un cultu pocu.

Avè bisognu à guardà u tempu nantu à questu ghjornu, è ancu di a Pasqua Ortodoxa, puderà pridiche ciò chì l'estiu serà cusì, sia d'aspittari à a vendita è, forsi, ancu à purtà a furtuna à a vostra casa.