Prugne marinate per l'inguernu

L'adulescenti i marinati sò un tentativu assai populari in a nostra regione, è per quessa ci sò assai ricetti per a so preparazione. In casu avete sempri luttà cù a ricerca di a tecnulugia di preparà u tomate marinatu perfetta per l'inguernu, perchè, forsi, i ricetti di u nostru articulu sarete piacevule.

Prugnoli marinati cù l'agliu per u invierno - ricetta

Accuminciamu cu a più "segura", classificatu è cumprèvule per u cunsumu mediu in a nostra regione di a ricetta marinata per u pumadoru, basatu à l'agliu, l'acitu, u pappelmo è a lavanda.

Ingredients:

Preparazione

Prima di taglià u pumadoru per l'inguernu in i banche, i banche si stà à rinà è siccà. Intra i banche dividanu spices: pepino di pezza, foglie dalle è denti d'aziende. Nantu à una scorcia fragante, piglia un prugnu maduicu è sidu.

In un e un mitallu litre di acqua fogera, dissolve u salitu cù u zuccheru è fremenu in l'acitu. Fate addevu i pumati in tazzi è i so cupiate cù tazzi. Portonu a prisirvisione nantu à un bufalì d'acqua è sterile per 8-9 minuti (per latte di 1 litru). Sughjettu solu per strette u tezza è pudete abbandunà u pumadoru per almacenà finu à u fredu pori.

Salmon marinate, tomate di caccia ràpida

Ingredients:

Preparazione

A ricetta espresu da i prugne marinati hè solu pussibuli nantu à i frutti senza cava, è per quessa chì prima di sguassà i pumati, blanch è sculacciate. Trascendu e foglie di laurel, prugna di prugna, pezzu, è di cristalli di u zuccheru è u salinu cun acqua furiosa. Cogni l'addevu di parechji minuti, perchè diventa più fragranza, è poi pozzate i panioli bianchi in testi sterili. Inoltre, sterilizà e latte in ogni modu cumminatore davanti à roll-up.

Prugnoli bianchi marinati per u invierno

Ingredients:

Preparazione

U pumu sò imbastate in un pezzacciu limu, è da l'ingredienti rifinitura cocineranu una marina spicchina. Pour the tomatoes in cans with marinade, voglia cù taglioli è sterilizate in un bagnu o in u fornu cù tazzi. Trasfurma i tavuli è si abbandunate i vaccini per guardà.