Declarazione di a figliola d'Angelina Jolie è Brad Pitt: Einstein era un refugee

9 anni di Shilo Jolie-Pitt hà datu a prima intrattenimentu in a so vita, u cuntenutu di quale un pocu scunvuratu l'audience. L'affirmazioni era fugace, ma per discutiri cù a frasa, chì a zitella rissi, quasi nimu anu successu.

Declarazione per Shiloh è Angelina

A ragazza attrava l'attinzioni di a stampa quannu ella apareva in publicu in una T-shirt cù a scrizzione "Einstein era un refugee". Per una criatura di novi anni, stu tipu di vestiti ùn hè micca ordinariu, perchè Shilo era dumandatu: "Cumu pensate di a scrizzione nantu à a T-shirt?". A zitella arrispunniu chì in u so parente un scientistu pupulariu era unu di i refugees è a inscription hè stata cumpletamente cun a realità.

Dopu questu, l'affirmazioni era fatta da Angelina Jolie, in quale hà dettu chì ella cuncerna cun i paroli di u zitellu. Ella crede chì Einstein hè u numiru d'una persona, chì pò esse in modu sicuru nantu à a lista di e persone più persunalizatu chì hàvenu survigliatu à tutti i sughjetti di migrazione. Aiutra, l'attrìggica hà dettu chì l'ONU ave megliu prutezzione di migranti, è ùn pudere micca cummattiri. "Questi si avemu bisognu di tuttu ciò chì ci necessitanu, perchè anu stati prucessi seria in a vita", sintì.

Leghje ancu

Shiloh hè assai simili à a so mamma

Malgradu à a so età ghjucata, a zitella simpatica cumu cun a pupulazione di i paesi poviri. Ella viaghja di viaghja cù Angelina è sempre cunfrontu a limità cun a so mamma. Fà chì Shailo, cum'è a so mamma, diventerà prestu un mandato di l'ONU, è prutege u dirittu di refugees in u mondu.