Johnny Depp entriau visitori à Disneyland cù una cartellu d'interattivu

Chì sò solu cun persona creativa PR! Per prumove a fabulosa figura di James Bobin "Alice in the Looking-Glass" hè stata organizzata una maravigghia promo-compagnia. Famous entertainer di Hollywood Johnny Depp hà enthjosu ghjente di u Disneyland Resort in Anaheim. Sò capace di cumunicà cù a so stella preferita per una cartellerie cù una scherma di "live".

Portonu à a vostra attenzione un video chì vi pò revelà l'esencia di ciò chì succede. Allora vi vede, cum'è cumpatottu sottu u Capu Locu, u Surdore Depp contesta e dumande di u publicu. Questu hè aiutatu da a tecnulugia muderna - una camera occupa chì traduce l'imaghja di u cartulare di a film nantu à a pantalla in tempu reale.

Parechji di i visitori à Disneylandia ùn hà micca fattu capì ciò chì succidia è anu sorpucitu quandu avìanu vistu chì Johnny Depp parlava, chì l'avia circundatu direttamente da ellu da a culuraita schermu.

Leghje ancu

Espertu sequenza di l'avventu di Mia Wasikowski

Dopu u liberatu di l'addattazione di scatula di a romanzu "Alice in Wonderland" di Lewis Carroll, hè vale à crìdiri in l'apparizione di a so cuntinuazione. True, a pausa trà e parte di u conte di fata s'hè prustittatu, ma avemu crede chì 6 anni d'aspirazione si valenu!

Pensemu chì u direttore di a film hè sopra maestru di storia fantastica è mistica - Tim Burton. In issu prughjettu, a presidenza di u direttore hè stata cunfidata l'autore di i filmi "Muppet" è "People in Black 4", James Bobin.

Questu ora, Alice hè una crescita alcanza à un paese fantasticu per aiutà u so vechju amicu, u Capu Locu, fora di prublemi. In a seconda parte di a stampa vi vede i vostri attori più cercani: Anne Hathaway, Stephen Fry, u tardu Alan Rickman, Helen Bonham Carter, Michael Sheena. A cumpagnia serà "newcomers" - Sasha Baron Cohen, Richard Armitage e Rhys Ivans.