Karl Lagerfeld - Collection 2015

In a tempura di a moda 2015, u fashion designer Carl Lagerfeld hà decisu di presentà a so cullezzione à u Grand Palais in Parigi. I so invitati à a tavula eranu Rita Ora, Vanessa Parady , Kristen Stewart, Julianne Moore. Secondu sirvule sò stati creati per i steddi stiliani di u partitu. U direttore creatore di a Chanel Fashion House hà statu fidu à e tradizione di u fundatore Cocu Chanel. À u spettaculu, i spettori pudete vedutu i costumi tradiziunali-deuces presentati in tessuti minurizati, li brocche in a forma di u chjamariu Chanel è ghjunti dettagli di l'acabati più spessu usati da u Grand Coco. I sposi sò stati prisentati in l'istile di pelle di gangster di i 30 di u seculu passatu per i amichi di i Grandi Capo. A parti finali di u spettaculu era l'attire di cunnessione di a sposa. Dopu avè abbandunatu a tradizione, u maestru prisenta un ghjocu blanc trouser suit cù un velu.

Criterium di crucera di Karl Lagerfeld 2015

Per expandà l'imperu Chanel un pocu prima in a primavera di u 2015, Karl Lagerfeld hà organizatu cullizzioni di creazioni off-site. U Chanel Resort 2016 si stendeu in Seoul. A cullizzioni di Paris-Salisburgo, chì si tenia in Austria, si n'andò in New York. A moda cunghjunata, superava tutte l'expectativa. L'atmusfera creata in u stilu di u Palazzu Leopoldskron, ancu di u pussibuli, hà spertu u tema di u spettaculu. A primu fila, in regula, hè occupata da i ghjente eminenti: Anna Wintour, Patty Smith, Dakota Johnson, Lily Collins, Vanessa Parady cù a figliola Lily-Rose Depp. Ingridatu à l'auditu Farrell Williams.

Kara Delevin, chì hè divintatu a musa di u designer di moda, Karl Lagerfeld, è u mudellu Kendall Jenner, preferitu u chanel in sparte di u spettaculu di u segnu Vittoriati.

A presentazione vide un video promocionale "Reincarnazione" nantu à a creazione di a ghjucazione legendaria Coco Chanel, cù l'artista Farrell Wilms, Kara Delevin è u sei anni Hudson Kroenig. U rolu di Chanel hè statu fattu di Geraldine Chaplin (figliola di Charlie Chaplin).