L'attrice Daisy Ridley sguassate u so cuntrettu dopu a persecuzione in Instagram

Questa era esse urdinata: e multitùdine di piccanti fanni littiralmenti assaltati à a stella giovane Daisy Ridley, è era furzata à fughje a Instagram! Prima o tarda chistu era successu, u fattu hè chì l'attrìghjera di Star Wars ammenta a so pusizioni suciale attiva, è per una vuluntà di a vuluntà ... pò esse diventate in un pezzu. In u mondu virtuale, da ellu stessu.

L'attrice di 24 anni appoggia sopra a campagna contra a viulenza cù l'usu di l'arme. In i Stati Uniti in i tempura ricenti, assai persone mortu, à causa di u fattu chì i psicòpatichi cù pistoli è pistoli literalmente eranu di i bobini. Hè chjaru chì a zitella ùn puderà micca stà à sente da stu prublema.

I abbucati di i so azzioni criticò l'attrice per "sentimentali excessiu" è duplicità. Oghje ghjunta un malasu esempiu, starring in Star Wars, induve a flussu di sangu trai arcuni episodii di u fiumu.

Leghje ancu

Hè partu per retrocede, ghjustificate è ... vai alluntanassi

Daisy scrivia i seguenti nantu à a so pagina:

"Crede ch'e eru assai furtunatu chì sò vivu mentre dicenze di persone murenu in tuttu u paese da l'usanza di arma di focu! Pensu à quellu nantu à i Teen Choice Awards. Iu solu làcenu in u fiumu! Avemu bisognu di cambià sta situazione!

Allora u più interessante hà iniziatu. A zitella ùn puderebbe risolviu cù megabìtti di riviseghjite negativu chì u spedinu. Prima, u recordu hè stata eliminata, dopu u cuntu stessu. E ella si firmava à questu, perchè, ùn ci hè nunda per esse perle di fronte à i porchi.

Ma l'avianu accuminciaru a piglià u so cumpagnu Daisy John Boyer dumanda à dilla chì l'aspittàvanu u so ritornu à l'Instagram.

Daisy di siccà è si riteneva à scrive un postu cù scusi, dicenu, ùn hà micca tempu per l'Internet, hè carricu di u travagliu è in generale:

"Sò assai aghjenti à a comunità Instagram per u so sustegnu!"

Hè strana, ùn hè micca? Se Daisy hà dettu "A" allura era necessariu di "B". Se manifesta pubblica a vostra attitudine per questa o quella problema sociale, devenu esse preparatu per a critica è negatività. E se i celebritati ùn sò micca pronate per "cumunicazione diretta" cù i so abbonati, ùn avete micca post un tali postu - hè megliu per limità i ritratti di filmi, selfies e selle.