Volumetric decoupage

Volume decoupage hè una tecnica per creà imagine 3D realistichi. Questu hè un arti sèghinu assuciatu cù una decoupage ordine solu in chì a basa per creà l'imagine sò stampati stampati nantu à i pezzi di l'articuli è i motivi. In ogni casu, malgradu a cumplessiva cumplessità, a decoupage voluminosa è dispunibili ancu per i principianti - avete solu u disiu, a patience è a perseveranza.

L'essenza di a tecnica di volumetric decoupage hè di pegà u pezzi di u patchitu à a so mansa di sustrato per u capa cù una cola particulari. Per fà l'imaghja di tridentimunalità ùn sia micca solu materialisimu in forma di servillaje di carta, ma ancu un adesivo silicone è paste speciale - una sustanza polimitriore di luminosu, chì dopu a siccà s'assumiglia a porcellana. U subject of decoupage pò esse qualcosa - un vechju casket, una plica, un vasu, una buttiglia. A grande pupulazione hè apprezzata da a decoupage grande in a tècnica Terra, chì permette di usu di chì situeghja in situ urdinariu chì pare micca trash in situ di situ: situazione di u solitu: buttoni, zicchini di cilesti è cilesti, frammenti di vetru è plasticu. In questu casu, l'elementi ùn sò micca pegati, ma sò intrudutti in a suluzione di basa, chì ci permette di cundificà in a cumpusizioni più organica.

Pudete ancu intermezzu spese da a teoria è matte di rendiment, ma a megli manera di dimustrà l'arti di a decoupage voluminosa hè di l'esempiu di una classa maestra.

Volume scopa un bottiglia cù pasta - una classa maestra

Per creà una buttiglia decorativa in un stile rustica, avemu bisognu:

Curà di travagliu:

  1. Turnate a napkin, trasversalmente andate è copre cù un pezzu di filmu trasparenti.
  2. Pigliate un pocu di appicciate, fate un pocu di tempu in l'aria - duvite asciuttu.
  3. Nantu à a film sparghjia a pasta in a stampa, allinamentu di u cuntour.
  4. A filetta incù a pasta cù cura à l'buttiglia, stampa è sguassà a film.
  5. À l'buttiglia hè quellu ghjallu. Lisabule duce e so velli cù i vostri ditte.
  6. Dopu chì a pasta hè secca, ci guariscenu una napkin nantu à questu. Inoltre, à l'altra parte di l'buttiglia facenu a seconda ghjuvanottata.
  7. Dopu chì a cola s'assine, piglià una pasta fina è aduprà à a superficia di l'buttiglia, ancu i vilidi di u napkin.
  8. Immediatamente, mentri a massa ùn hè micca siccata, avemu pressu nant'à i materiali naturali - fiori secchi, cereali, spiciezza.
  9. Inoltre, avemu dicucatu cù u floccu.
  10. Dopu chì a pasta hè secca, principia à culore. In acrilica bianca, aghjunghje una gota d'occhi è marrone.
  11. In particulari i prudutti avemu stampatu l'erba è e riccheti.
  12. Dopu chì a tela di pezza, vi tocca appricà l'acrilica di u doru.
  13. Per l'envechje di certe alcune avemu appiccicatu un vurpi betume per elli cù una spugna.
  14. L'vernice è u pezzu di l'excezione hè eliminatu da u spiritu biancu.
  15. L'arrimbà à secre per un ghjornu è cogliu tuttu l'arghjentu cù vernice. A buttiglia, dicurata in a tecnica di volumètrica decoupage hè pronta.

L'autore di l'idea è l'imagine Olga Panova