Stilisticu u Costituzziu in l'internu

À u principiu di u seculu passatu, u stilu di u constructivismu divintò in u duminiu populari. A ghjente hà bisognu di a simplicità è di a razziunalità di tutti l'elementi di l'internu. Stu stili facia a so risposte à u mudernu cù a so pompa u bundanza di dati.

Chì ci sò e caratteristiche di u constructivismu?

Mobili in u stilu di u constructivismu

Hè bisogna sia semprici, stretta, ma cunfurmata. Ogni oggettu cumplementu e so funzioni: u lettu è usatu per dorme, a sedia per sént, è a tavula per manghjà. U mobili hè fatta in particulare di legnu cù l'usu di revestimenti di u metale è di u vetru, è hè in più in biancu è biancu. Adupratu era stampatu mobuli integrati. E l'altri linzi geometrii sò stampati.

Cucine in u stilu di u constructivismu

Prestu adattatu per appartamenti chjuchi, perchè implica a dispunibilità di spazi libbiratu. A cucina hè spessu cunnessione cù u salottu. Tuttu puderà esse funziunale, perchè per questa cucina hè carattarizata da appruvazioni integri, punti di fattore è l'assenza di elementi innecesarii.

Camera in u stilu di u constructivismu

Hè assai cunvene in questu modu per fà e camere. Invece di un lettu in un questu dormitoriu pudete mette un sacchju, un grande armaleddu rimpiazzatu cù u mobili integrati. Un disegnu di u lettu di i muri è i grandi finestini creanu un sensu di volumi extra.

Stile in l'internu di u constructivismu hè bonu per quelli chì ùn li piace l'esercitazioni è si prefere a simplicità è a funziunalità di tuttu ciò.