Cumu fà un fortune di carta?

Ricertamenti l'interessu hà tornatu à i ghjoculi è l'intrattenimentu, chì eranu in a nostra zitiddina à 15-20 anni fà. Questi ghjoculi include un tipu di guessing on paper. Pudete dumandà à a vostra mamma per vede cumu fà per fà una fortuna di carta. Questu articulu hè faciule simplice di fà, è ùn ne mancu appena prestu longu di preparazione di materiale speciale. Per creà un articulu fattu di carta "fortune-teller", hè solu bisognu di una carta bianca di carta è culurite culurita. Havi capacità o sapè ùn sia micca dumandatu. A prucedura per creà una fortuna ùn pigliarà micca più di cinque minuti.

Cumu hè un fortune di culore di i zitelli fatti di carta:

Per creà un fortune telleraghju cù i vostri mani, hè impurtante guardà a seguente sezione d'azzioni:

  1. Pigliate una carta di carta A4.
  2. Fate un quadratu da a partita cum'è seguite: avete bisognu à intricà ogni arrata di u paperu in u latu oppostu, tagliate l'excevvi cù scissors.
  3. Dopu, marcemu u centru di a quadra. Per cunvenzione, pudete marcà cù un periodu.
  4. Agghiari la foglia di carta in direzzione opposta è esse aduprata.
  5. Dienniamu tutti i rini di a scheda in u centru di a quadra.
  6. Ci hè una squadra più chjuca, ma di tene più chjude.
  7. Turnate u quadru resultanti è fenduteppanu ripetutu i cantoni à u centru di a quadra.
  8. U bigliettu resultatu hè issa plegu verticamenti è orizzontale.
  9. Da u parte incorrecte di a figura resultanti, i picculi "sacchetti" si svolgevanu. Ùn viaghjerà u pirate, in queste "sacchetti" avete bisognu di insertà i vostri ditte. A so forma di un fortuneteller hè prestu.
  10. Quedeghja issa di trattà cù u diliziu interiore di a fortuneteller - signatures. In u cartulare, hà ottu ottividu in quale pudete scrive quarchi cosa. Per esempiu, pudite scrive numeri da unu à ottu. O, in i paroli, indicanu e varianti di e risposti com'è "possi / impossibile, sì / micca, saranu vera / ùn saranu micca veru. Sì i ghjente sò guessing à i picciotti, pudete scrive u nomi di i picciotti. Or fortune-teller si pò esse usatu per ghjucà pèrdite, avè scrittu annantu à e so facultati simule è dumande interessante: ballà, cantava una canzone, rende una rima, etc.

Inoltre, pudete chjà un fortune teller cun una penna, chì dà l'originalità è a pirsità. Per fà chì u fortune telleraghju più interessante, pudete aduprà carta stampata mate o fiorta. Pudete ancu decorate l'additivi di a fortuna. U ghjocu in a fortuna di cumentu vi permettà i zitelli di divertisce, cù interessa di spenniri u so tempu. Pudete crede voi parechji risposte, sicondu chì pudete ancu avè preditu l'avvene, per tradisce u scrittore amore . In ogni casu, ùn porta micca questu jocu bisognu, perchè cumu si rispevule di sta furtuna, una risposta menu piazante è spetta cumpariscente. Semu devi esse ricordati chì questu hè solu un ghjocu còmicu chì aiutà à passà u tempu.

A prucedura per divinazione cù una fortuna di casa hè quella manera:

  1. Pùa nantu à i diti di a fortuneteller.
  2. Facemu a dumanda à quale guessing: dumandemu un numeru.
  3. Dopu, criemu i dettu unu à un tempu (avant-backward è direzzione diritta) perchè parechji volte chì a persone hà intesu chjamà.
  4. In quale stampa nantu à a fortuna di citatru hà firmatu u cuntu, a risposta hè leghja. Questu hè a preghjunzione. L'interessante hè chì ùn hè micca putente di predizione chì risposta à a quistione si sviluppà eventuale.

Cumentu di una fortuna di citatru cù i so propria, u zitellu sviluppeghja e persone per l'intruscia di pianu è a voluminosa perversione, imaginazione è ingenuità. S'ellu aprende di cum'ella si cogerà nantu à ellu stessu, hà da pudè interessà i so amichi è sempre in u centru di l'attinzioni. E postu chì u prucedimentu per creà stu dirittore hè simplicemente è ùn vole micca un grande effort, u vostru zitellu pò capacitarle à cumpagnie in i cumpetenze di creà una craft.