Ricerca di u libru "School of Art" - Teal Triggs è Daniel Frost

Cumu infundate in un zitellu un amore di a creatività? Per pridicheghje à vede a bellezza è l'armunia in u mondu à quellu ellu? Per sviluppà un pensamentu creattivu è spende per creà una cosa nova?

Un libru chì aiutarà à u zitellu capisce è amare l'arte

Prufissore di a Royal College of Arts Teal Triggs cunnosce i risposte à sti quistioni. In u so libru "L'Scola di l'Arti" fascineghja nantu à i canti di u disignu è u disegnu, è ancu prupone numerosi exerciti pratichi.

Chì questu libru?

U libru hè fatta pè i zitelli à ottu à dòdeci, chì ùn sò micca amichi di i cuncetti basi di l'arti. Spécialmente serà piacevule à quelli chì sunniese à diventà l'artista o u designer.

Un assistente eccezziunale per i genitori chì vulianu intruduceru u zitellu à i sapè creativi è espansione i so orizzonti.

Prufessori inude

In i primi pagine u zitellu avà acquisto cun caratteri divertimenti - maestri di a Scola di Arti. Nomi di professori chì parranu: Basis, Fantasy, Impressione, Tecnulugia è Paix.

Finu à a fine di u libru, i sti professori spiegà a teuria è darà lettres. Nisunità di furia, da quale mi vogliu scappari rapidamente! Solu dispunimenti sbieħdi è cumprendi, fascinanti esperimenti è esercitivi creatives.

Chì si enseñan à l'Escola di l'Arti?

U libru hè divisu in trè grande parte. Da u primu - "Elementi basi di l'arti è u disignu" - u zitellu aprende nantu à punti è linii, figuri chiatichi è tridimensionali, e incubatti è mudelli, regule per cumbinà parechji culori, riliggiati i stati è muderni.

U sicondu - "Prudenti basi di l'arti è u disignu" - spiegà cumu conceptu cum'è cumpusizioni, perspettiva, prutetta, simetria è equilibriu.

In u terzu: "U disignu è a creatività fora di l'Ecole d'Art" - i professori vi dicenu cume a creatività aiuta à cambià u mondu, è insegni à aduprà a cunnuscenza ricivutu à a pràtica.

Trimestre hè divisu in petite lezziò - sò tutti in u libru 40. Ogni lezioni hè dedicatu à un tema chjamatu.

A lettres

I lecciuni includeu nò solu a teoria, ma ancu intende e cumperanu e prumessi pratichi per fiscà i materiali chì hè statu passatu.

Chì ùn avè micca i so siverdi pensanu à i so studianti? Fà rializà l'eserciti, u zitellu sarà furmatu in creà voluminosa figuri nantu à carta, fà una rota di culore indipindentamente, palesa a siluetta di u so amicu, componi diverse funtii di buttoni, acquistà cù l'opara di Andy Warhol, venga cun ughjettu d'arte da sacchetti di plastica, è più importantemente - usu.

Uni pochi di funziunalità creativa da u libru chì pudete esse rializatu oghje ora:

E illustrations

Stu libru hà una urdinaria di interessà ancu u zitellu inquiet. Dopu tuttu, e lezziò in questu hè cum'è un ghjocu chì ùn vo ùn vulete firmà. Questa atmosfera creativa hè creata micca solu da l'affari fascinanti, ma ancu da illustrazzioni vivu, cumprese i cartoni divertenti.

Disegni da l'artistu britannicu Daniel Frost, u sicondu autore di u libru, piace l'ochji è sullivanu l'umore, è ancu di manifestazione chjattiva di u materiale presentatu è aiutanu à cumprà megliu u tema.

In cunclusioni, quarchi parolle da i prufessori di l'Ecole d'Arti: "Pensate chì l'Ecole d'Arti hè cum'è una scola regular. Ma questu hè micca cusì! E nostre ligioni sò diverse di e classi chì avete assistitu. Sò chini di l'energia di a creatività, perchè i studienti venenu à noi di tutte u mondu. Vulneramu spirimintari è riesce riscure - fàcenu ciò chì ùn avemu micca fattu prima. È vulemu chì si cun un noi! Scuprite, create, invintate, pruvate!