Voce internu

Ogni cunsigliu principalu di ogni persona hè a voce interna è e ricerchi per avè à sente a vostra voce intera hè cunsiderata cum'è a più impurtante in u nostru tempu, durante u rapidu cambiamentu di u spaziu di informazioni.

Parechje persunale vivenu, micca guidata da a so propiu razzione, ma a più frecuentance à sente i cunsiglii di l'altri, micca solu micca elli, vultendu à i genitori, i prufessori, a fortune tellers, divinamente. E sti pirsuni nun rinviativi chì si sò più luntanu da a so intelligenza di u mondu, i modi, i decisioni è l'aiutu di a so vita, chì provoca assai problemi.

Hè nutate chì u suggettu di a voce interna sempre permette di maestru di e forze insolite, chì in veru forme u nostru destinatu. Cù l'acquistione di a voce interna, una persona trova ancu grandi avanti nantu à l'altri omi in ogni tema.

Comu a sente a voce interna?

Parechje persone nantu à a quistione "Cumu pudendu apre l'auditu à a voce interna?" Ùn sò micca stati capaci dà una risposta. Cusì, per questu? Per incuraghjite à u modu bellu di pensà à questu sensu, avemu suggeru chì vi fate prestu à e seguenti cunsiglii.

A principal cosa di fà primu hè di cambià in a vostra vita, rinsignendu a mente di idee falsi nantu à a vostra persunità. Quì sottu sò i raccordji per dì à u risultatu finali: "Aghju intesu una voce interna!"

Cumu aprile à sente a voce interna?

  1. Tempu per sè stessu. U significatu chì hè necessariu di stà sighit cun sè stessu. Stay in such environment, similar à u meditativu, è in questa parte di a vostra persunità avarà apertu chì hè respunsabule di fantasia è spuntaneità, è micca per qualchì "currettu" di vita.
  2. Cridendu di sè stessu. Tutti sù abbastanti per fà ciò chì vulete. Truvà a risposta à a quistione chì vulete, è ùn dettu pagà u desideriu di l'altri populi.
  3. Emariu di novu . Scrivite tutte e vostre esperimenti nantu à carta o in un librettu elettronicu, cusì ricanusciu i causazioni di tutti i fenomeni di vita è chì permettenu à esse attenti à sè stessu, à i vostri brami è i so spirienzi.
  4. Interpretazione di u so sognu. A megli manera di interpretà u vostru sognu hè di voi, perchè nimu ùn pò sculaccià e vostre imaghjini è simboli megliu.
  5. Ùn vi scurdate di ludà. Pudete fate gràzia di qualcosa: per i travaglii, per fà un gustu delicious, una compra ripranda, per valori quandu si va à u dentista. A sola la frase "Sò bonu" pudemu assigurà l'autocurezza.
  6. Pigliate l'infurmazione inutile. In u mondu di u lumiu di u flussu di l'infurmazioni, hè assai difficultu d'insulà l'infurmazioni necessarii per sè stessu. Olvidate nantu à u televessu è cundiscerà e contu di e riti suciali.

E più impurtante - serete tù stessu. A strada si cumparisce sottu à i pedi di u passageru. E apprenza à cunfidarà a vostra opinion è piglià u primu passu stessu. Sì u capu di a nave, u capitanu di a vostra vita.