Chì hà degnu chì Gene Wilder murìu?

In i Stati Uniti, l'immunier Gene Wilder muriu! Hè sti trghjossi tràggichi chì parevanu nantu à e cose di i tabloids famosi in uccidintali. A so tinuta triste di u nutizie di u comic legendariu. L'actor hà visdu in casa in Connecticut. Hà 83 anni. Cum'ellu divintò cunnisciutu, durante l'ultimi trè anni, Gene Wilder hà prumminciatu cù a malatia di Alzheimer , chì era a causa di a so morte.

Biografia di Gene Wilder

Ci hè chì Gene Wilder hè un pseudònimu. U veru nomu di l'attore hè Jerome Silberman. È hè natu in a cità di Milwaukee in u 1933. U zitellu era un comicu natu. U so talentu manifestatu in i anni ghjovani. E l'impetuu dettu, curiosamente, a malatia di una mamma chì avia u reumatismu . Per rinfurzà a so cundizione, u duttore assistente hà dumandatu à u zitellu a certa manera cheer mom up. È questu ghjericanu era immubiliate. Era cuntentu per fà rirerisce a ghjente, chì ellu hà iniziatu à pricà à una scola d'attu. Finalmente, quandu u zitellu era 13 anni, u so sonnu hè foru veru. Ma tutti ùn andavanu micca bè cumu avete averia. Perchè Silberman era u solu ghjucatu di u gruppu, era statu burlatu è burlatu. E dopu uni pochi anni dopu, capiscia chì cù un tali nomu, una burla ùn ponu esse micca evitati, u zitellu hà decide di piglià un pseunimu.

In particolare in diverse produczioni teatrali, hà avutu a pussibilità di acquistà cù u direttore principale Mel Brooks. A sta reunione era una riunione in riferimentu. In u futuru, era da participazione à i so film chì Wilder hà divinutu cunnisciutu da u mondu sanu cum'è un attore terribili.

U primu film cù a so participazione hè stata "Produttori", chì quasi cinque anni ùn hè micca apparevi nantu à i pantaloni per causa di mancanza di finanziari, ma in a fine purtonu u zitellu una famiglia senza precedente. In u futuru, u tandem creativo di Mel è Gin hà datu a strandante film "Young Frankenstein", "Brilliant Saddles", "Willy Wonk è a Chocolate Factory". In ghjucazione di i caratteri principale, u genaru attore americanu Gene Wilder hà literatu benedizzione i ritratti cù a so magia per successu.

In più di filmi, hà fattu debuttu cunducinu comu direttore. I so opere cose famusi sò "L'adventu di Sherlock Holmes" u "fratellu intelligente" è "A donna in Red".

Dopu à u 1990, Gene quasi senza cessatu di attu. Avà si cunsacra à a literatura. Esse un veru talentu, è in questu mistieri si mostrava perfetta. Parechji di i so memorii è i romane novu hè publicatu.

A vita persunale di Gene Wilder

In a so vita, Wilder hè maritatu da più d'una volta. I primi dui eventiali finiscinu in u divorziu. A terza donna era Gilda Radner, chì era ancu una attrice. Ma, sfurtunatamenti, hà mortu da u cancer. Dopu, Jin pigghiau carità è apre un centru di riabilitazioni chjamatu dopu a cunfizzioni morta.

Perchè a quarta vota u nostru eroie firmatu cù Karen Boyer, chì era dedicatu per ellu finu à l'ultimi ghjorni di a so vita.

In a famiglia di Gene Wilder, ci sò ancu figlioli. Questu hè figliola di Kathryn Wilder. U seguita à i passi di u so patri è si fece l'attrice. Perchè u tempu, hà primarmenti prugressi teatrali, ma forsi prontu a vemu in pantaloni enormi.

Leghje ancu

Dopu à a morte di u prufissiunatoru Gene Wilder, parechji studienti in a buttrega hà scrittu una parola calza in a reta. Mel Brooks hà chjamatu u più grande talentu di u nostru tempu. Gene passò a vieja scola è era un comicu realu. E so espressioni faciali causaru risati solu perchè pareva quì. Frà l'altru famosu di "plastica" muderniale cum'è simpricimenti ùn ferma micca!