Quelli di i giuvani di culturi Beyoncé è Jay Zi fussinu nantu à a reta

Perchè Beyoncé hà cumpresu i ritratti di i so zitelli nascuti, affirmannu à l'amatori chì era novu una mamma, nimu di i straneri visti u carritteri di i succedanti di u cantanti è u so maritu Jay Zi. L'altru ghjornu, i media curreggiu sta fretu informazione cù l'estratti ritratti di i zitelli.

Marcos caliu

U sabatu, i paparazzi hà agagliatu una stella famiglia in Malibu. Beyonce è Jay Zee in a cumpagnia di tutti i zitelli è i parenti anu vistu l'epuca climatica in l'aria fresca nantu à a terrazza di i so appartamenti di mare nantu à l'oceanu.

In i ritratti, u cantante orgogliu tenenu u figliolu di u Signore in le so brazze. A so figliola Rumi cù un arcu biancu chjucu nantu à a so testa hè nutrittu da l'avutru cura. À u primu, u zitellu era stampatu cù a so mamma hè avucatu Beyonce, a mamma Jay Z. Gloria Carter, è dopu cù a so mamma Tina Knowles.

Beyoncé incù u so figliolu in Malibu
Gloria Carter cù a so nieta
Tina Knowles è Beyonce cù Sir and Rumi

Un raperu di 47 anni chì hà amatu cu amici cù a so sposa di 36 anni d'età cun un figliolu di 5 anni, è a figliola maiò di u paru Blue Ivy in un vistitu bonito rosa cun una faccia di giraffa, si metti à u quadru.

Beyonce cù u so figliolu è Jay Z
Blue Ivy Carter, figlia di Jay Zee è Beyonce

Allora, ovviamente, avendu avutu l'attinzioni di mamma, Rumi trasfirìu a Beyoncé.

Beyoncé cù a so figliola in i so brazzi

Bellezza Felice

Perchè u ghjornu, Beyoncé hà cambiatu diversi modi, in principiu hà avutu un ghjuvendu fiurali chjusu cù manichi di Ghjaddu da Londra per £ 50, chì a so prutigatu da u sole. I cadaveri di i celebriti anu chjinatu per una camicia bianca attacca cù un corpu à a cintura.

Inoltre, u cantante hà purtatu una testa rossa cun un ghiacci in bassa è scurciatu cù una cintura disprezzata è un vestitu nìuru è longu.

U capelli di u cantanti hè stata riuniscendu in un altu gruppu, è u make-up estendu ausente.

Leghje ancu

Fans di a coppula foru sinceramenti cuntenti per u so favurevule, chì brilla cù a felicità è di parechji bellezza è, regarde di l'idoli è iddi, sò pronti per pardunà à Beyoncé, u fattu chì ella ùn ùn piace micca cù a so vocale, dedicatu u so tempu à a famiglia.