Statics - attrachjendu è cura nantu à a terra aperta

Sè vo circate una pianta chì viia ancu u stessu nantu à u lettu di fiore è com'è materiale di arranamenti fiurali , vi cunsigliemu chì fate cura di i fiori di l'estàtua, ancu chjamatu limonium o Kermek. Circundendu e funziunalità di attrachjonu è cura di l'statue à a terra aperta, avemu da parlà oghje.

Cultivo di sementi da e zitelli

In i zoni cù l'inguerni calenti l'estatua ponnu cultivà cum'è perenne, chì custruisce un albergu di l'invierno di qualchi materiale improvised - foglie caduti, lapnik ou scuderia di lignu. In questu casu, u crescente di a statua di e zitelli hè diretta nantu à u lettu. Sò chì deve esse in a prima parte di aprili. In u stessu locu induve iperni severi imponente, l'estatua havi aduttatu in e piante. U tempu di sertà pè i pianti hè di a fini di marzu, è hè più raielu di utilizà vultures separati per questu. In u giardinu fiore aperto, i pianti migliori sò trasferitu in u maghju, quandu u clima fervidu torna u più forte senza grigu.

Plantamentu è cura di i statichi

L'estatua hè una pianta d'amore, perchè u lettu sottu a so piantazione deve esse in un soleu è à u stessu tempu chjusu da u ventu. Per ùn avè micca bisognu à u decoru, pona l'anziana cù intervalli di almenu 30-35 cm. U chjanku nantu à u lettu pò esse qualchissia, ma cù stati pesche è arcane chì a pianta pò cretà ciuta è débil. U terrenu ideali per l'estatua hè un terra fugliu è fertili cun un lividu nivellu d'acidità. Quandu s'aghjera necessariu guardà ricordà chì Kermek, urigginariu, hè un steppe inhabitant, è per quessa hè assai indesevule per crepà. U propiu hè di a humidità di l'aire - à un valore forte, a pianta pò esse a vittima di malatie fungi. In a furmazione addizzjonali, ùn ci hè micca bisognu - hè abbastanza per aghjunà un fertilizante pocu cumplessu à u fossu.