Istitutu di Felicità


U picculu esternu centru-americanu di Belice hè riccu in i so attrazioni culturali è naturali. U periodu di a culunia in lincua corse à a vita i novi valuri di l'Europa, chì cumpienu a cultura antica di l'abitudini indigini di queste terri, l'indi Maya. Una mistura di sti dui culturi hà truvatu una figurazione interessanti in i tempi muderni, chì attrae à novi turisti. Unu di l'attraffini muderni, chì hè definitu di cunsiglià di visità, hè l'Istitutu di Felicità.

Cumu hè fundatu l'Istitutu di Felicia?

Meritu in a fundamentu di l'Istitutu di Felicia hè di u patronu di Belice, un patronu è navigatore - u barone inglese u Henry Edward Bliss. Tutta a so vita hà cunsacratu viaghjà in mari, finu à un ghjornu in u 1929, ellu in a so navi "Mari Re" à a costa di Belice. Finalmente chjinò in amore cù stu paesi inusualmente verde cun una ricca storia è cù benevolenti, hà legatu per sipolte nantu à e costi di l'oceanu in Belice, è abbandunò una grande parte di a so prupietà à l'statu. I di i soldi da a Bliss Foundation in u paese eranu creati edifichi emblematici, chì sò oghji attraversu attraversu chì atraeranu turisti da tutte e mondu.

Unu sti attrazioni hè l'Istitutu di Felicità. L'urganizazione, chjamata romantically, hè u Centro di Arte dramatica Belize. U nomu ufficiali avìa abituatu à u fattu chì dopu à l'apertura di l'Istitutu di Felicità, era l'unicu centru in u paese per urganizà concerti è realizazione, furmazione di artisti.

U custruitu di u Centre for Performing Arts hè statu custruitu in a prima cità capitali di Belice City . Per oghje hè u core culturale di u paese, induve cintunari di artisti d 'altri gemelli abbinenu da ogni locu.

A custruzione di l'Istitutu di felicità fù cumplittatu in u 1955. L'apertura di u centru hè accumpagnatu da concerti di i principali artisti di Belice, artisti di Gran Bretaña, Spagna è Portugallu sò stati invitati. Per più di 50 anni, u centru culturale hà satisfeciutu i so visitori cù una varietà di genre.

Istituto di Felicità - description

L'Istitutu di Felicità ùn hè micca solu un teatru o una sala di concerti. Ci sò parechji ughjetti di valuru culturale:

  1. U Cunsigliu Artìculu Nazionale di Belice hè stallatu in a pianica di u Centro di Artisti Performing arts.
  2. U sicondu terra da u tempu d'apertura à u 1994 hè occupatu da a bibbiuteca principali di u paese, induve i manuscritti antichi, i primi edizzioni di e bibliu chì ghjùnsenu à i novi terri di missiunarii, è u fundatu di rich book di a literatura mundiale moderna. In seguitu un novu edificiu era custruitu per a biblioteca, è l'Istitutu di felicità fù decisu d'espansione.
  3. A la facciata u ghjuvendu di l'edifiziu si sò stati estensioni, chì oghji oghji cum'è a Galleria Nazionale di Pittura Moderna .
  4. L'attrachjata particulare deve esse pagata per l'innuvamentu, cum'è u vestibule di l' entrée , chì ricevi cù invidenti cù u mobili di marbre magnificu, è un grande auditoriu cù 600 posti.
  5. Per fà chì i assicurati di l'artisti passanu in cunsulazione, i studiosi per u Teatro di Danza di Belìzia Naziunale è u gruppu dramaticu sò appena aperti.

Cumu à l'Istitutu di Felicità?

L'Istitutu di Felicia hè un locu assai riescita, hè in u centru di a Cidade di Belice , cusì hè faciule d'accede.