Devon House


Devon House (Devon House) - una di i fabulosi più famosu di a Jamaica . Hà deve devi de vede chì ghjera appartene à George Stibel - u primu millonariu nicu di Giamaica. Inversu in u sviluppu di i minimi abandonati in Venezuela, Stibel addivintau riccu. In u 1879, hà acquistatu 53 ettari di terri in u nordu di Kingston , nantu à quale custruì una bella casa di stile cumuna. Oghje Devon House hè un museu in u quale hè pussibule cun formule cù a vita di i jamaicani di successu di a fini di u seculu XIX. Ci hè un bellu parcu attornu a casa.

A Devon House hè unu di trè case simili cundottu da i riti abbitanti di a Jamaica à u cantondu di Trafalgar Road è a Rada Nadezhda (stu locu mancu anu ricivutu l'alcuni "L'Angulo Millionaire"), ma l'altri dui casali eranu distrutti. U guvernu hà decisu di guardà almenu sti mansioni. Hè stata resaurata sottu u guidendu di l'architettu inglesi Tom Conkannon è u 23 di ghjennaghju 1968 abriu i so porte à i visitori com'è museu. In u 1990, Devon House hè stata premiata u statu di un monumentu naziunali di Giamaica.

A strada, durante a ristaurazione di u palazzu Tom Concannon hè vinutu à a cunvinzione chì l'edificu hè stata custruitu nantu à a basa di l'esse l'altre edifiziu; in particulari, u bagnu è a carrughju anu una storia larga più longa.

Architettura di a custruzzioni è museu

Devon House hè custruitu in un stilato cumbre criollo-georgiano, tradiziunale per u clima tropicale. Una elegante entrata porta à una bella porta di legno, chì hè coronatu da un canopy di teatru apertu. In u perimetru di u sicondu ghjuvendu ci hè un balconu longu.

A basa di l'exposition di u museu si compone di e cose chì anu acquistate da u so primu pruprietariu, George Stibel. Quì pudete vedere i cullizzioni di antichi in a Britannica, Giamaica è a Francese cullucata da ellu. U ballu attrae l'attinzioni di un candele inglesa di u disignu uriginale. A funziunalità di a casa hè ancu i limiti in l'stile di Wedgwood.

In u museu pudete scopre da i famosi famosi è i residenti di a Jamaica. Una suluzione interessanti hè l'uniforme di u bastone di u museu: sò vestiti in vestiti cuntrolli, cum'è in u XIX seculu sò è doncelli.

Restaurants et shops

In ricordi, chì sò ancu situati in u parcu, pudete cumprà cumprendi di e cose in a cullizzioni Stibel, è altri ricordi. In Devon House, una puderia, una salle di ghiaccio, una bar di cicculata, è altri cafe operanu. Attività

In Devon House pudete pagà unipochi di i salone per ricevuti è altre celebrenze. Per esempiu, pudete rentà una Orchid Room - u più chjuca di a prupietà di a casa, "Devonshire", chì hè stallata di 3 camere, o ancu un ghjenitale di l'inglesu regular.

Cumu per arrivare a Devon House?

I turisti anu a pussibilità di visità Devon House nantu à l'isula di Giamaica qualunque ghjornu di a settimana; hè apertu da 10-00 à 22-00. Pudete truvà à u museu nantu à u carru nantu à l'Hope Road, l'arrivata in quale hè situatu à u latu di Molins Road. Devon House hè spessu visitata da u trasportu pùblicu - i rotta Nos. 72 è 75, chì partendu da u Centru di Trasportu Hough Way à una volta cada 8 minuti.