Belize - attrazioni

Belice hè un picculu paese in Amèrica Centrale, cunfini à u Mèssicu è Guatemala. Andate per voi, avete bisognu di avè una idea chì questu paisanu cù una cultura rich, nascita prima di l'età di i marittanti, è ancu rapprisintanti interessu in a so cultura coloniale. Inoltre, in più di l'attrazioni culturali è stòrici, vi deveru tempu suffriente per studià siti naturali unicu, una rica flora è fauna.

Sights culturali è storii di Belice

Belice hè un paese cun una storia ricca, quì era l'antica civiltà Maya. Dunque, in u territoriu di Belice, parechji attrazioni chì riflettinu questa cultura. Trà u principale di elli pudete listà u seguente:

  1. Caracol . In u sudu di Belice, hè un anticu complexu di edifici mais - a cità di Ousitsa. I tistimonii di i scientisti pruvucò chì era una cità cù una populazione di circa 150.000 pirsuni, a so piazza centrala (Karakol), ora aperta à i turisti, avianu un radius di circa 10 km. Caracol hè statu scupertu per accadutu in u 1937 da i ghjudiziaturi chì travagliavanu in boschi locali in cerca di spezie rari di legnu. Dopu questu, u terraniu hè stata scopra da e espedizione archeologichi. A cità hà truvatu termichi, presi e embiu. L'interessante sò i trovi di ghjuatule di jade è ghjuvelli di donna.
  2. Ruins di Kahal Pecs - l'antica cità di Maya, hè situatu vicinu à u San Ignacio modernu. E so ruins sò stati cumplittamenti è restaurazioni parziale. Pò esse dichjaratu chì u cumplessu cunti 34 edifici di petra, cù un bagnu è un petit santariu. Hè scupertu sò realizati, è à questu ghjornu, ma ma chistu, a cità hè aperta à i turisti.
  3. Ruins di Quayo . Se andate à punenti di a cità di u Caminu d' Orange , pudete ghjunghjene à altru situ storicu principali - i ruins di Maya Quayo. Questu cumplicamentu hè di grande interessu pricisimu perchè hè unu di i paesi abitanti più antichi di a civilizazione Maya è di a civilizazione chì le precede. In a cità sò parechje alcune in furmatu di piramidi scurtificatu, è ancu e sti strutturi primichi più chjucchi annantu à u 2000 aC. Pudete truvà à Quayo cù un taxi o un car rental di u Passiu d'Orange, solu tenete bisognu di sceglie u tempu di visita in anticipu, chì u cumplicatu ùn hè micca travagliatu ogni ghjornu.
  4. Lamanay . Ci hè u rughjonu di l'anticu centru culturale è religiosu di Maya, chì si trova nantu à a costa di u Mari di u Caribe. Havi assai edifici chì datanu di u 1500 aC.
  5. Shunantunich - cità chì era un centru religiu di l'anticu Maya. Duranti l'scavi, parechji ogetti rituali sò stati trovi, ghjunti santu di piramide grandille è eranu certi oggetti designati da archeologi cum'è observatorii. In parechji locali di a cità antica, bas-reliefs è steles cù l'imagine di u Diu supremu è l'arbre di a vita si truvaru, utté parce nantu à a petra.
  6. Altun Ha . A distanza di a cità moderna di a Strada di l'antica nordu sò i ruins di l'antica cità maia d'Altun Ha. Sfurtunatamente, u nomu uriginale ùn hè micca cunservatu, è Altun Ha hè u nomu inventatu da archeologi. E ruini di a cità fù scupertu accidintali da un pilotu, un cercadoru di antichità in u XX sèculu. Dopu questu, i scavi anu realizatu in Altun Ha, per questu quale l'evidenza di l'antica presenza maya in questa terria si trova diversi.
  7. Serros hè unu di i cità antichi più antichi, hè situatu vicinu à a Chetumal Bay. Hè soru, sta cità ùn hè micca in u prufundità di u cuntinenti, ma vicinu à a spiaggia. In u vostru pudete truvate più maschili è traccia di cultu di u diu di u sole è di u jaguar, cum'è l'antichi santuariu di questi dii, pusonu nantu à a spedizione, ma di fronte à a fachada à l'oceanu, ma in u prufundimentu in u cuntinente. Un travagliu maritime actiu in meli, oru, jade è obsidian fù guadatu in a cità.
  8. Lubaantun hè un altru settore anticu di a civilizazione Maya. L'escultura in questa zona hè stallata in u 1903. Curiosamente, era in questa cità chì un artifactu famoso era truvatu - un cráneo alargate cristaline, l'urighjine di quale hè micca cunnisciutu.

Attraversi naturali

Belice hè attrattiva à i turisti cù a so pristine pristina natura, quì pudete vedete parechji biddiglie articuli, chì include:

  1. Un grandu burru blu è u focu di barrera di Belice . Probabilmente, sò sti l'attraziati naturali più popliani di Belice. Un grandu burbuju biancu hè un pozzu d'urìgine uriginale situatu nantu à a costa di u paese, avè un idee cerculu circhiu casi chì hè di diameteru alcuni 300 m è à prufundità - 130 m. Stu locu hè in lista in Unescu, è hè stata trova da Jacques-Yves Cousteau. Per amatori di scuba Un gran burulu blu hè quasi u locu ideale per immersi. À una prufundità di 70 metri pudete acquistà spezie di pesci è e piante sottucattani.
  2. Reserva Babun . Harrigarria, anche u fattu chì Belice hè un picculu paese, ci sò parechje zoni di conservazioni naturali è riserve in u so territoriu. Babbone Riserva hè intrattinutu in a prutezzione è l'aumentu di a pupulazione di monkey-howlers, rapprisentanti brillanti di a fauna di Belice. Hè situatu vicinu à u paesu di l'Abliment Bermuda.
  3. Kokskombe Nature Reserve . A direzione principali di u travagliu di stu Parcu Naturale hè a preservazione di a pupulazione di u jaguar sudamericanu. Inoltre, più di 100 spezie di e cose riche creanu in a riserva, i studienti ornitologichi scientificu sò regula ste regnate. Ùn tutte e territoriu di u parcu hè apertu à i visitadori, e parti bosche sò chjusi per i turisti. Ci hè una riserva naturale in a mancu mezz'ura di una stonda di a cità di Stan Creek.
  4. Rio Ondo River . Stu grandu fiumu di u paese hè a cunfini naturali trà Belice è u Mèssicu. Hè pienu di acqua, i boscchi sposti crèscenu longu i so banca. Per un bellu pezzu, u fiumu servia cum'è un rafting di u boscu per i navi di mare per più trasportu.
  5. Cave Aktun-Tunichil-Muknal . Questa caverna di mare hè stata trovata in cunsiquenza di scavi di assentà Maya. L'archeologi anu surprised à truvà in l'inturniali di a caverna parechje esqueletus umani. A probabbilità di sacrificà, perchè a caverna hè stata perciata da l'antichi cum'è una entrata à u mondu di i morti. Malgradu a so vicinanza di l'acqua, u clima in a caverna hè secca.
  6. Riserva Crooked three . Questa riserva ornitològica si trova in a parti cintrali di u paese, 40 km di a cità di Belice . U nome di traduzzione in lussu comu "crooked tree", in onore di l'anaran di anacardi, chì creceranu in u parcu in gran numeri. A riserva cuntene assai spezii d'occhi, alcuni sò unichi è carattìstici solu per questu regione. U park hè apertu ghjornu per i turisti.

Musei è i lochi publichi

I turisti attraversati in Belize pò diversificà u so tempu di l'ochju è visitate diverse posti interessanti, chì include:

  1. Battlefield Park . In modu naturali, pò dì chì u parcu hè unu di i primi posti pùblici di l'era settore. Dopu à u XVII seculu era un territoriu destinatu à cumuni di cità. À questu ora, Battlefield hè un locu storicu di cità cù spazi verdi, banche è avere. Hè a so situazione hè a cità di Belmopan.
  2. Galleria d'Arte Contemporanea Fàbrica d'Image , chì si trova in a capitale di Belice. A apertura ufficiale hè stata aduprata in u 1995, da tandu a cullina rigala regularmente l'opere di l'artisti muderni Belice, è ancu artisti è sculturi di u Mexicu è Guatemala. In l'esposizione permanente di a galeria ci sò micca tipi tradiziunali di pittura è fotografia.
  3. Zoo di Belice . Questu hè u più grande zoo in America Centrale. Harrigarria, ùn sò micca caghjuli, tutti l'animali passanu liberamente, in i so cundine naturali. Sò restituite solu per i bughjetti, i piazzi è i chjassi. U cuncettu principali di u zoologique hè a coexistence gratuita di e persone è di l'animali. Ci hè un zoo in periferia di Belmopan .
  4. U faro di Bairon Bliss , chì era un milionariu senza figliolu da l'Inghilterra. Quandu visitava Belice, ellu per u restu di a so vita hà amatu cù questu paese in questu paese, è tutte e so furtune hè legatu à u sviluppu di Belice. U faro hè situatu nantu à u ramu di a cità di Belmopan, l'altitudine di u munumentu hè 18 m. Ogni annu u 9 di marzu di u mare in memoria di Beyron Bliss a regatta di vela saliera.
  5. Istitutu di Felicità . Questu hè u nomu ufficiale di l'edifiziu, in quale sò realizati cuncerti è opera di teatru. U bastimentu hè struitu in u 1955 di u soldi da questu da Bairon Bliss à stu paese. L'Istitutu hà amici uspidamenti cuncerti di famusi artisti lucali, è dinò cumè di famiglie di a famiglia turistica.