Kahal Pecs


Una di e perle in i Monti di Belice hè l'antica cità maia, coperta cù u velu di u misteru è u tempu - questu hè Kahal Pec.

Kahal Pec historicu

Kahal Pecs - i ruins di a cità antica di a civilizazione Maya. I più antichi edifichi date à 1000 AC. L'apughjatu di l'esistenza di a cità cariu di u chjamatu periodu mayu clásicu o l'anticu regnu (300 aC - 250 AD) L'indi Maya partianu Kahal Pec à l'anni 900. AD pi raghjone nurmale, è a cità hà acquistata gradualmente a jungla. Questu hè succorsu in tutti i territoriu di a residenza di u populu, è hè ancu unu di i più curiosu di i nostri tempi.

L'architetturale di l'edifizii cù piramidi scurtificatu è arcichi stancuni strette hè stanu in tutte l'edifici di u maghju. Viaghjatori chì anu visitatu Cahal Pec à Belice , argumenta chì l'antica cità hà una atmosfera speciale, pacifying.

L'antica forza di a cità per ripiglianà u tempu è mudificheghja à l'aghjurnamentu di una civilizazione chì studia l'astronumia è hà compilatu un sistema di calendari in l'èbbica precolombina.

Kahal Pech mudernu

L'Excavazioni in u Kahal Pecs sò stati cumandati da i cinquanta di l'ultimu seculu. U vaghjime pò vede 34 edifici, cumprendi un templeu, 25 metri d'altitudini, una banca e dui partiti di bola. A sensazione di u tempu ghjelu ùn si abbandunarà u viaghjatore in i mura di a cità antica.

Cumu ghjunghje?

A cosa più bella di e cità moderna di Belice à Cahal Pecs hè San Ignacio . Da ellu pudete ghjunghjene à pede, ma fermanu in mente chì hè di cullà nantu à a muntagna. Oltre, pudete riesce un taxi.

U prezzu di u bigliettu in Kahal Pecs hè di 5 USD (10 BZD). In u centru turisticu, chì si trova nantu à u situ di scavi, hè un mudellu di a cità, datu una idea di questu duranti a so esistenza.