Lamanai


À e costi di u Mari di u Caribe, Belice hà allargatu i so pussedi, chinu di parechji siti storichi. Unu di l'antichi monumenti architettoniali sò i ruins da a cità di Lamanai.

Lamanay - storia di a cità

I primi scavi di a cità di Lamanay, Belice fussinu in u 1974. Sicondu parechji archeologi chì anu studiatu studiatu e caratteristiche di sta citadine antica, a tribu Maya di Maya in l'esiste digià in u 1500 aC. L'excavazioni facenu chì a cità storica supravvintonu a rivolta soe-demografica. Ma, anche tuttu u turbulenza, u stabilimentu ùn hà micca sbulicatu è a persone cuntinuonu per esse campatu finu à u principiu di l'occupazione spagnola, chì hè accadutu in u XVIe seculu. In quelli ghjorni, quandu a cità era cunsiderata cum'è un centru stòricu principalu, hà avutu circa 20 000 abbitanti.

Uni pochi anni da l'arrivu di i Spagnoli in a cità, u pòpulu Maya hà cumplettu a cità di Lamanai, ma per u trattamentu cruel, u populu localu abbandunatu e so tarri. Parechji volte i Mayi pruvate di ritornu à i so tarri, per cultivà a terra. U ritornu perseguitatu di u stabilimentu aiutau à riflette Lamanai è dà una sente vita. Dopu a ritornu di l'abitanti à a cità, anu u battèsimu, chì hà purtatu à a custruzzione di e chiese in i locu sacru di i Settimoni Maya. Ma, invece a ristaurazione di a cità antica, ci anu insurgenti chì anu purtatu à a so distruzzioni, a cità fù rivachja è abbandunata.

Than Lamanay hè interessante per i turisti?

I turisti chì anu stati truvati in queste locu seranu pozzu spusà in a longa eseguita storica di l'assicurati maassi, amparate cumu hà vintu, chì era sacru à elli, è admira ancu a bellezza naturale inolvidable da questa meravigliosa cità. Viaghjà piacè à vede tali attrazioni:

Cumu à a cità di Lamanay?

Per arrivare à Lamanay, Belice hè pussibule da a citadella di u Passiu d' Orange , apprufittannu di una scuperta di crucero.