Cosa da fà in una temperatura alta?

Cum'è sapete, a temperatura creciente di u corpu hè un indicatore chì i prucessi inflammatorii occuru in u corpu umanu. Aghjunghjendu cù questu, a frebba hè un mecanismu di difesa naturale cando i microorganismi patogeni è sustinenzi dannuci entri u corpu. Questu hè duvuta à u fattu chì, cumu a temperatura in u corpu aumenta, i prucessi metabolichi, a crescita sanguine, a sudazione s'intensificheghja, chì cuntribuiscenu à l'oppressioni di i microorganismi patogeni, l'eliminazione iniziale di e toxine.

Ciò chì u velu hè altu?

Ancu ma cù l'avvilanamentu alimentariu normale, a temperatura di u corpu pò esce da a livelli altìssimi. Se u termometru si mostra più à 38,5 ° C, è una persona più o menu cù pocu normalment tollerà una tempura, ùn hè micca valenu spiccà u febrifuge. In u casu oppostu, particularmente se l'avvilimentu hè accumpagnatu da un vuponu multiplu forte è un banchucci spertu cù una impureza sanguinosa, cunvulsioni, una nuvola di a cuscenza, avete da chjamà immediatamente una ambulanza.

Quandu avvilagna, accumpagnata da un crescitu di a temperatura, hè necessariu:

  1. Purificà u stomacu è l'intestini.
  2. Pigliate u sorbente .
  3. Pi cunsumari liquidu (acqua purificata, tes, infusions a base d'infusions, compoti).

Cosa da fà chì a frebba hè risurda in una malatia di a soia?

In regula, cù angina, a temperatura di u corpu risita bruscamente, in ogni modu, dura pocu tempu. In questu casu, ùn hè micca cunsigliatu per piglià antipirite, se a temperatura ùn sia più di 38.5 ° C è mantene un statu di pulitica relativamente normalu (senza attaczione, etc.). Per aiutà à u corpu per trattà più rapidamente cù a patologija, in più di l'antibìtichi prescritti da u duttore, i seguichi seguenti averebbe esse adiretu:

  1. Mentre hè spessu cum'è possibili, rinfriscà a gola per sguassà i patogeni è a plaquette;
  2. Aghjunghjenu i regimi di a biacenza abbundante per l'eliminazione pronta di i tosini;
  3. Fighjate u restu di dorme.

Qual hè l'inigtazione fatti à a temperatura alta?

In quelli questi, quandu a temperatura hè bisognu di ricordu, i medichi recuanu à un metudu di ineazione di l'amministrazione di droga. Cumu pudete una mezchemu lituanu chjamatu intramuscularmente, i cumpunenti di quali sò i seguenti:

Ciò chì u calore ùn vene micca sbagliate?

Se, dopu à piglià l'antipiretti, a tampiratura ùn manca, o si stalla presa in un pocu tempu è torna torna annantu, avete da cercà immediatamente l'assistenza medica.