Cumu ghjustu u capeddu?

E ragghiuni cù rizzi di ciumi petitsi è voluminosi ùn anu micca bisognu di un tipu d'acidi africani da a natura. Appena appena cuminciaru a vagnari capiddi nantu à u lapisinu. Sta cartulare sèmplice aghjustatu cù u rectificante permette di ottene riziene di pezzi, chì, inoltri, susciteghja i filamenti di i radichi, aghjunghjenu u voluminu chjamatu.

Cumu puderà vagnari capelli cù un lapis è stessi!

Forsi, a tècnica in questa hè a manera più veloce è faciule di creà spettaculi spuntinu africani in forma di spirali chjuchi. Inoltre, vi permette di fà un stile "Hollywood wave".

Tecnulugia di a prucedura:

  1. Lave, asciugate è buccino. Staggeghjanu a chjula, finita - per i ricchiaghji, grossi - per l'"onda d'Hollywood".
  2. Screw the curl on the pencil with a spiral. Per piglià u volumetru extra, hè cunsigliatu di cumincià da i radichi di i capelli è di precintà i capelli in un torniquet.
  3. À u ferru caldo, trattatu longu a superficie di u filu, fate per 10-12 seconde in ogni sezione.
  4. Eliminà u curriclu da u lapisinu, l'hà spulatu cù i vostri ditte.
  5. Aduprà un vernice di fittizione per rimpiazzà u risultatu è l'elegimentu finali.

Per capelli secchi è frutti, l'agente chì furnisce a prutezzione termale deve esse appiicata in anticipu.

Cumu puderà vagnari capiddi nantu à un cartafricchiu?

Accelerate u prattimentu pruscrittu hà fattu, se cresce l'effettu termale nantu à i ricchi. In questu casu, l'onda vi piglià 2 volte menu più tempu è sforzu.

Ùn ci sò nisuna differenza significativa entre di manera di vientu capelli nantu à un cartaplice cù fucili è currede di ferru è a versione di prima ùn hè micca. À pocu prima di pudè calenderà u filu di struparà , devenu esse imbruttatu in un pezzu di foil. Appuitu cum'è un cosicu speciale, è u materiale alimentariu.

Hè impurtante nutarici - quandu si tratta di furmagliu, ùn avete bisognu di mantene a ferru durante un bellu pezzu, avete firmatu in parechje volte à u liceu per ùn averebbe da brusgià è brusgià i renti.