12 Modi per truvà un Time Baby-Free

Hike in un supermecchju senza un zitellu era nantu à i sensi cumparèvule à a settimana di restu nantu à a costa? Cumu possu truvà un minutu per mè? Leghjite è ricurdate!

1. Nantu si ritrova prima ...

Ah, sti preziosu sette e mezi minuti prima chì senti u pisottu di i patchetti chì curri in a cucina, è a voce di u zitellu esitendi l'ochju culatta è ora! Enjoy it in full ...

2. Tank completo!

Quessi 90 seconde, mentre riflette, site fora di u vechju, è i vostri figlioli - per contrà, sò chjude. Allura respite in tuttu. Eppuru, megliu respira (quellu chì hà dettu, sò in a gasolinera) è i vostri prublemi parle micca micca cusì seriu.

3. Quiet! Aghju chjamatu u bancu

In 98 casi fora di 100 zitelli hè cunnisciutu chì se a mamma chjamanu u bancu, a mamma deve esse lasciata sola. Dunque marche u nùmeru è gudete a musica di u contruversatore (pudete chjamà è micca à u banku, chì cuntenarà?).

4. In a cola!

Qualchese turnu (mentri i zitelli sò in casa cù un altru) hè una grande manera di rilassate di u cunsuladore di casa. Relaxate è ùn nè micca nèganu qualcosa! Ma à sente a musica chì scanzate da i fogghi di u vicinu à unu à un momentu, attentatu micca micca per trasfurmà in movimenti rhythmic motion-sickening: da l'esternu pare cusì stranu.

5. Bayu-bye

U momentu chì u zitellu s'acquava amassi ùn hè solu paragunatu à stà in i biancu di Phuket, quandu u turchese cazzo spacculà i tacchi, è u rustu di e palme d'arbureti ammonicheghjani i pinsamenti di crescenu è di diapere! Ma eccu, ùn truvate micca, è in questu mumentu in i braccia di Morpheus, altri u tempu chì avete fattu di passà nantu à ellu stessu, cusì in elli è gastru.

6 Quelli 6 minuti, mentre u zitellu hè occupatu cù un ghjocu ghjucatu

Prima chì u zitellu descarca u ghjinuu è torna u dumandatu a vostra attenzione, avete parechje momentu pricutu di libertà! Sò creativi, ùn sò micca solu ghjucarii novi però ben scurdati!

7. Una nova seria di caricatura amatu ...

... è cusì à a vintina mitena ora pudete piglià a imagina quantu vulete più di una tazza di caffè in un cafe Parigine! Juande in grande: hè pussibule chì avete ancu u tempu di leghje parechje pagine di u vostru libru predilettu.

8. Sala per u pensamentu

In a situazione classica, finu à chì un pezzu di l'intrattenimentu chjave in daretu, a voce di u zitellu in l'altra parte di a porta cumincia à dumandassi à manghjà, bevande, scrivite è un ghjovanu novu chì u zitellu sughjutu à vede in publicità (o l'oratoriu chì currisponde à l'attaccu massivu di Marsianu). Ma si devenu quandu ùn hè micca chistu - questu hè u vostru tempu è solu tò, rilassate è guddà, ùn importa ciò fugliale in questu cuntestu ùn ùn sia micca.

9. A mamma! I pokakal!

U tempu chì u zitellu si mette "nantu à a pignatta" hè una grande opportunità per fà u so stessu affari, à i chianci di un chjellu: "Mamma / Dad! Iu fattu! ".

10. Camiò à u supermecciu - SENÒ i zitelli!

Quandu u caminu impurtante, impurtante è longu nantu à i prestiti cù i merchenzie senza e custanti, dicenu: "Pose! Ùn toccu! "À u gradimentu di rilassazione hè comparable à u ghjornu di stà in u spa. Relax à u più, ùn ricusate e tastings è e donne gratuiti di e merchenzie, hè u tempu!

11. Quandu u to figliolu oculta in parechje cù u vostru gadget

Ellu ghjucà nantu à u vostru iPad in excedente di u bonus minuti per u cumpurtamentu bellu ... Ùn rende micca! Enjoy the silence (fighjerate, ùn sarà mancatu).

12 Quandu i figlioli ci andonu in casa

Se per questu tempu ùn avete accunsentutu assai affari chì ùn sò micca fatti duranti u ghjornu, bè, sì un omu felice! L'ora hè vinuta: fate ciò chì vulete, qualsiasi pezziunarii ùn sò micca bè - fessi solu silenziu, megliu senza sonne, è ùn mancassi a ausenza di a casa (pudete, per esempiu, finisceranu a so purtata). A forza di voi, caru parenti!