Teenagers-terrorists: l'assassini massimi chicchiose in i scoli

In a nostra cullezzione, ci sò casi di massacri in i scoli cumplessi da i adolescenti. Cruel and pointless ..

A matina di u 5 di sittembri, in una regione di Mosca, Ivanteevka, un struitu monstruitu chì succidia: un studiente di u 9u scorsu fode à a sala di computer science cun un chjellu: "Vi vinni à morte", è dopu attaccò à u maestru, chjinatu a so testa cun una mannella di cucina. Questa u zitellu chì ùn anu impeditu, hà apertu u focu da una pistola traumaticu è cuminciò à scatterari i bombo di fumu nantu à a classa. I so cumpagnie di scumessa, circate di fughje, satau da a finestra.

U puddicu hè stata captu da u guardianu di a scola è entri à a pulìzia entera. U maestru è parechji studienti chì anu rimpartitu i fratture quandu saltanu da a finestra, eranu stati ospiti, ora a so vita ùn ponu micca in periculu.

Hè statu pussibule insceblà chì u gruppu avia longu preparatu per un attaccu. Ghjudicate da a so pàgina in u suciale. Riticava, era in tuttu interuritu in massacchi è era fanàticu di Mike Klibold - un adulescente, chì organizò una brutali massacra in Columbine School in 1999.

Perchè vene questu in tuttu? Perchè e adolescenti avianu l'amici cuntenenu per l'armi è vanu per muli i so maestri è i cumpagni di i classi?

Fà chì pudemu respondre queste questi si avemu ricordatu l'assassini massimi resonanti in i scoli.

3 di ferraghju 2014. Scuola № 263, Otradnoe, Mosca, Russia

Gradu ten studiente Sergei Gordeyev, armatu cun un rifle è carine, splende à u gabettu di a geografia è hà tombu u maestru Andrei Kirillov cù dui tastu.

Quandu a pulizzia ghjunghjera à u bastimentu di l'Ecole, Gordeev abbicene u focu nantu à i puliziunari, chì u risultu chì u Sergeant Sergeant Bushuyev, un sargeant senior, hè statu fatale ferita.

Gordeyev hè stata dettauta è purtata à u centru di detenzioni. In u prucessu, u so avucatu insistia chì l'adulescente era di malatìa mentale:

"Pensa chì hà numinatu à tutti, chì avà starà i so ochji, è tutti quelli chì ùn sò micca interessate da ellu scurdate. Dice à a so mamma chì era a so illusione "

Sicondu l'avvucatu, u so avutu u cummandante hà fattu un assassinu per pruvà la teoria di u solipiscenzi - a duttrina, chì dice chì u mondu di u circondu hè esiste solu in a vostra imaginazione. Gordeyev hà avutu ancu di piglià suicidio.

A decisione di a corte, Sergei Gordeyev hè statu insane è mandatu à u trattamentu obligatoriu in un spaziu psiatriu.

20 di aprile di u 1999. Columbine High School, Littleton, Colorado, Stati Uniti

Unu di l'assassini massimi terribiliti in a storia di i Stati Uniti vede in Columbine School.

A 11:10, dui artiglii forti armati assai Eric Harris è Dylan Clybold pàprezzati in i so carusi vicinu à a scola di l'edifici è impone dui bombardi cun un cronchera in a cantina di l'scola.

I ghjovani ghjovani cose d'aspittà per l'espansione in a strada, è scumpressate tutte e persone chì falavanu da u bastimentu. I so scultori anu bramatu in questu modu per distrugge circa cinque centu persone, ma e bombe colpi in u mennenu ùn travaglia micca. Allora i criminii di dispertu scunditate in u scola è accuminciaru a rimesse à tutti chì èranu in u so campu di visione. Anu uccisi un maestru è 12 studenti, u più chjucu quellu era 14 anni. A più di 20 persone fallevanu. Dopu a slaughter, l'assassini suacidati: ogni pusiziu innanzu in a testa.

Harris è Klibold - venenu da famigghia. Tanti ùn eranu micca populari in l'a scola è anu interessanti à i ghjurnati di computer. Cumu seguitanu da i so diarii persunali, cumminciavanu prestu pè a massacra duranti l'annu di a tragedia.

14 dicembre di u 2012. Sandy Hook Primary School, Newtown, Connecticut, USA

Stu crimeu hè particulari mondu, perchè e so vittimi eranu picculi figlioli.

A mane, u mandolinu d'Adam, Petru Lanza, di 20 anni, uccisi u so mamma addumata, armatu cù parechje pistoli è fuselli da a so cullizzioni d'armi, arrivatu in u carru è si dirigenu per a scola elementale "Sandy Hook".

A 9-35 hà fattu scundizà in u bastimentu è i pezzi è u maestru sparatu per 11 minuti. Allora, avendu sappiutu chì a polizia accadiava, u stessu sparta! Questu successu trà 9-46 è 9-53.

I vittimi di a slaughter di 10 minuti sò 26 persone: 20 picculi d'età 6 à 7 anni è sei donne. A capulazione è u psicologu di a scola anu vultatu intreendu à fà i firmà l'assassini, i 4 maestri eranu ammazzati per favvi di salvà i zitelli è cumandenu cù i so corpi.

i zitelli figghi

I mutivi per a brutal massacre remained unclarified. Adam Lanza nascìu in una famiglia prussiana, a so mamma era un maestru è un cullettiu di armi. Hè stata cun ellu chì tutti l'armi eranu registrati, da ellu u so figliolu scorri à i so vittimi. Adam hè diagnosticatu da u sindromu d'Asperger - una forma faciule d'autismu, chì, in ogni modu, ùn hè micca carattarizatu da un cumpurtamentu aggressivu. Hè intesa assai, hà piace à i ghjucati di computer è ùn manghja micca carne, ùn vulia micca esse a causa di u purgamentu di l'animali ...

11 di marzu di u 2009. School Albertville-Realschule, Winnenden, Germania

Un anticu studiente di a scola, Tim Kretchmer, di 17 anni, dispostu di sparà da u cane di u so babbu, chì ammazzò 15 persone. Prima, hà fattu esse attu in u locu di a scola, è dopu trasfirìu a strati di a cità, induve ellu parechji più persone. Una volta intra a polizia, Kretchmer chjappia.

U mutivu di u brutali delittu era u rifiutu di a ragazza, da quale Kretschmer era courting, per meetu cun ellu. Sta zitellu hà studiatu in l'isula, induve a massacra hà fattu u mortiu unu di i primi.

7 di nuvèmmiru 2007. Liceu di Jokela, cità Tuusula, Finlandia

18 anni d'età, Eric Auvinen hà travagliatu cù una pistola in a so scola. Killed 8 persone: 6 studienti, direttore di a scola è una infermiera. Dopu à u massacru, Auvinen scorri à a stanza di l'omi è si sparghjera in u capu.

A vigiglia di a tragedia Auvinen pubblicò à YouTube un video chjamatu "Scatola in l'scola di Jokela - 07.11.2007". A film cuntistavanu fotografìi di l'scola è di l'omu di Awvinen cù l'armi, è dinò scrive da e video amateur di Klibold è di Harris, chì organizonu una massacra in Columbine School. Auvinen era un adagiu silenziu è timido, annantu à quale si scherziati, è si ne ridìanu i pupulati di e classi juniori. L'assassinu era piazzatu di i ghjurnati di computer, era interessatu in l'armi è vulia abbandunà un ricordu di ellu stessu. Odiu gays, parenti è parechji amori. Assassinatassi in massa, ellu hà rializatu in March.

24 di marzu di u 1998. Jonesboro School, Arkansas, USA

In stu ghjornu fateful, i pupi di l'Escola Jonesboro, l'Andrew Golden d'11 anni di età è 13 anni di età di Johnson Mitchell aperta u focu nantu à i zitelli à a scola. L'arma hè stata robba da Mitchell da u so avè. Comu u risultatu di sparà, i quattru figlioli d'età di 11 è 12 morse è un maestru chì sguaiò l'alumini cù u so corpu. A più di 10 persone eranu lasciatu.

studenti è maestru chì muria in u sparaci

A pulizzia, chì ghjùnsenu à scena, detta l'adulescenti di l'adulescenti.

Dumenicu è Mitchell ùn puderanu spiegà ciò chì hè divintatu u mutivu di u crimicanu. Sicondu alcuni infurmazione, anu adattu di l'occultu. I criminali ricivenu 8 è 10 anni di prissioni è sò in libertà.

21 di marzu di u 2005. Red Lake School, Minnesota, USA

16-anzianu adulescente Jeffrey Wise hà sceltu 9 persone, è dopu si suicidiu. I primi vittimi di Jeffrey era u so avianu, un polizia giuitu, è a so fidanzata. Pruvenziu è armatu cù duie pistoli è una scopeta appartenent à u so missiavu, Wise hà cullatu in a so scola, induve ellu à parechji novi persone: cinque studienti, un maestru è un guardiastru. Sicondu i tistimonii, in l'assassiniu, ci era un surrisu in u so facci.

Dopu a scuppiari cu la pulizzia, u zitellu chjude in una di l'uffizii è cacciò una scopeta à a so testa.

Wise era un omu tranquillu è timido chì era intimuratu da i so cumpagni di classe. Ùn hà studiatu beni, hè obsesionatu cù ghjoculi di computer è adiratu Hitler. Quattru anni prima di a tragedia, u so babbu s'hè suicidatu. Dopu un pocu tempu, a mamma di Jeffrey, chì suffrissiunia di l'alcoolismu, mortu in l'accidentu, perchè u missiavu chì era in cunflittu cun Savoie hè statu participatu in l'educazione di l'adulescente.