Collana di pietre naturali

Ancu in tempi di regnu reale, bagnatoghji di corte è luxe, i colletti naturali di petra sò quasi u decoru principali di e donne vicinu à a corti. Oghje, una zitella chì si senti cum'è una reina reale pò piacè à cuncepisce cun una cosa cusì alta è persistenti. Dopu tuttu, u costu di un colpu hè assai grande, è a ragione per "camminà" in a luce, sicuru, deve esse appruvatu.

Collelli di pedras - un simbulu d'eleganza

Un coltello di peddi adorneghja a zitella, dà a so pelle una radienzia speziale, è se cum'è incù un ombra di l'ochji, harmonizeghja cù l'armata scelta è l'imaghjini inventata, in seguita, a feminità enfatizata, l'eleganza è a bellezza naturali sò in fronte, eclissi per allà. Di sicuru, un such accesoriu hè preferitu per vèstinu nantu à u stilu, cumplementarii cù a perfezione di l'imagine di notte.

In questu casu, a dicurazione pò essa fatta duie di materiali naturali è di artificiali è ancu culminati. Comu esempiu di l'ultima opzione, pudete darà un coltello di perdi è petri. In questu, u cuntailu di picculi volonti è l'intersezzione di e petre di e diverse razzi, toli è culori cunnessioni creanu una cumpusizioni completa.

Opzioni di collana cù e pietre naturali

Alcune di i varianti più variati di colti sò:

  1. Collana cu l'esmeraldidi oghje, quandu u culore verdu hè in u piccu di a pupulazione, hè in u dumandatu più ca maiò. E brunettini ardenti è bellezza eyed-verdi cù i capelli rossi attenterannusi a so individualità, mette nantu à u collu stu accessori simbulizeghja a feminità è l'eleganza. Collana Emerald, ghjudicata à u collu, incù un vestitu in u pianu di un ombra virali, cunghjunghjera creazione l'imaghjini di una Diva d'Hollywood. Emerald hè una pedigghia d'alta classica, diferenze in fabulosa brilliance è u luxu imperiale.
  2. Collana da l'ambru hè biera da unu di i pezzi più artistichi artighjanali di gioia reale. In più di a so impeccette, sta dicurazioni hè ancu una guariscenza. Hè cresce chì i curazioni amber trà e malatie da glàndula tiroidea à a risina annata, chì hè parti di a gemma. Allora, appicchendu un accessori com'è un cùaddu, a zitella quì beddu bella è à l'aghjurnà a so salute.
  3. U collu di u turchese pò esse diventate in un milla di culori è crede ch'ella sia solu un cianu saturatu. Hè per quessa hè difficiule di truvà dui prudutti identiichi, postu chì sta petra hè veramente "assai". Quandu cura di turchese ùn hè micca cunsigliatu per esporariu à i cambiamenti di tempurità. Hè impurtante ancu per esse in cuntattu à u pruduttu cù acqua savore.
  4. Collana da l'amatistà ùn solu ùn dà u decolu dettu u collu di u so patrone, ma ancu hà avè un effettu benèficu à u restu di u so sistema nervu. Eranu i pruprietà calmendu noteu in l'antichità chì hà datu sta maravigliosa gem.
  5. Collana da l'agate aghjustate assai origginali, è u sicretu hè quì, prima di tuttu, in l'heterogeneità di u culore, chì brilla è cambiante da una sulla à l'altru. In particulare in stu rispettu, una distrughju agate di tagliata hè distinata, in quale unu pò vede parechji mudelli è plexus cumplicati in un ciule.
  6. Collana Garnet - un simbulu d'amore è passione - enfaticia l'individualità di natura brillanti. Pò esse parechje sfarenti sfarenti, micca solu vermi, ma ancu purpuli è verdi. A muntagna ùn hè capimachja in a materia di purificazione è l'unicu ciò chì "ùn piace" hè a temperatura salta è e transizzioni da u fretu à u cori.
  7. Collana cu zafiri - una di i più carichi è micca maiurata per a ghjuvintì di a moda, facenu a cumpagnia perfetta l'imprese d'occhi blu. A prufundità è a ricchezza di u so culore farà qualsiasi vivissima è unicu.