Tiriditis autoimmune - sintomi

A tiroiditis autoimmune hè una inflamazioni di a glàndula tiroidea in quale certi anticorpi sò produtti à i cuttuli di tiroide b'saħħithom. Cumplicari l'immunità, l'iniziu a perceive a so propria glandula tiroidea com'è un corpu straneru è in ogni modu intenta distrughjarlu. In l'annu passatu 20 anni, a frequenza di sta maladie hà fattu crescita quasi 10 volte. Ci hè diagnosticatu in quasi u 30% di e case di malati di tiroïde.

U sviluppu di a malatia

I sintomi di tiroiditis autoimmune manifesta gradualmentamente, lenta è sicuramenti chjappà u corpu tutale. À u principiu di a malatia ci sò i so sintomi neuropsiuniatrici - questu hè cresciute l'excitabilità, di depressioni, neurosi, disturbi di u sonnu. È dinò, i disordini vegetative - chills, sweating, subfebrile temperature, syndrome astheno-neurotic. Eccu, u sistema nervuu riceve u primu colpu.

In u cursu di u sviluppu di a malatia, certi sintomi pò sviluppate da u sistema cardiovascular, à dì, u prigione periculturali in u cori, crises vascular, "fading" di u cori, palpitazioni .

Contra u sfondamentu di l' ipotiroïdismu , in quali ùn ci hè una pruduzzione insufficente di l'hormone di tiroide, a tiroiditis autoimmune di a glàndula tiroidea ammenta sintomi, cumu a inchazione di u collu è a faccia, dolore musculare, upechju, stinziazione, violazione di termoregulazione, problemi di capelli, mucosa di a pelle, etc. addulurata, sumerezza, a so capacità di travagliu è a memoria aghjunte, un punsu rari hè osservatu.

In i donne, a tiroiditis autoimmune manifesteghja sintomi, e consiguienti di chì anu minaccià a infertilità. Questa hè una violazione di u ciclu menstruali, u dulore in i glàndali mamarii. I donne soffrenu a tiroiditis autoimmune 20 volte più freti per l'omi. In particulare, sta maladie afecta à e femine da 25 à 50 anni.

Tirohyitis autoimmune crònica

A tiroiditis autoimmune Chronica hè a forma più cumuni di tiroiditis autoimmune. Per a prima volta sta maladie fù scritta da u cirujianu japonesu Hashimoto in u 1912, per questu hè chjamatu Thyroiditis di Hashimoto. Per a tiroiditis autoimmune crònica, un accentuu rapidu caracteristicu in u nùmeru di anticorpi à parechji cumpunenti di a glàndula tiroidea - a frazzioni microsomal, thyroglobulin, receptors for thyrotropin. Inoltre sviluppa cambiamenti destruzzione in a glutine.

A tiroiditis autoimmune Chronici ponu esse sintassi cum'è sudatu, tremulu di i dete, pressione anch'ella, una freccia più freti. U paci chì pò esse affucatu, difficult Tragande è voce voce, debilitatu generale, sudatu, irritabilità, etc.

Forme di tiroiditis autoimmune

Sicondu a dimensione di a glàndula tiroidea duranti u piriu di a malatia, a tiroiditis autoimmune hè divisa in parechje forme:

  1. A forma latenti in quale i sintomi sintativi tiroiditis autoimmune ùn si ne vede micca. Sò parechji signalamenti immunologichi appari. Funzioni di a glàndula tiroidea ùn anu micca violatu.
  2. Forma ipertròfica, chì hè accumpagnata da una violazione di a glàndula tiroidea. U grandezza di a glutena aumenta, furmendu un vacettu. Quandu formanu nodi in u corpu di a glàndula, a forma si chjamava u nodalu. Se l'aumentu di a talla di a glutine uggu, allura questu thyroiditis autoimmune in una forma diffusa. Oghje, un allargamentu di a glàndula tiroidea pò esse nodula è diffusa à u stessu tempu.
  3. A forma atrofica hè carattarizata da u fattu chì a glàndula tiroidea hè di dimensione nurmale, ma a pruduzzione di l'hormone hè ridutta. Sta forma di a malatia hè tipica per l'anziani o per e persone chì anu stati esposti à radiazione radiactiva.

Comu pò vede, a tiroiditis autoimmune exhibe sintomi propri di una varietà di malatie. Ùn ci hè micca sintomatologia chjamata chjamata in sta maladie. Per quessa, in nisun casu ùn pudete avete diagnosticatu à eternamente è imprudà l'auto-medicazione.