Quale tipu di carizza comu l'omi?

Hè cugnumatu chì l'omi è a donne ùn anu micca solu a fisiologia diversa, ma dinò a psiculugia. È questu significa chì ciò chì i donne ùn hè micca necessàbbilamenti piacevule à l'omi. Intendemu di scummigghiari chi carizza l'amori, chì e zoni erogeni ci anu dedicatu l'attinzioni per rimbursà u so amatu un massimu di piacè.

Cumu carizzari un omu?

Pudete dà un piacè micca solu per i vostri labbre, ma ancu per sulluvate, cunsidereghja. Hè nutate chì elli sianu posti sensittivi, ùn hè micca superfluitu per ricurdà chì l'omi anu u minimu di u so duluri in compazione cù e donne.

Cusì, cunzidiranu in più dettighji i raccordji chì aiutanu à capì ciò chì faraghju caressà u vostru persona amatu.

  1. A faccia. Parechji omu ti piaciunu quandu una donna amata tocca a so faccia. Sussiceriosa quarchi cosa in l'arechja, pettu à mumentu bellu. A zona più sensibilita di a stima sò i labbra. Irnicamenti, ogni omu amò biancu nantu à i labbra. Toccu u labellu di u to parente cù a lingua è e tò di u dete.
  2. Mani. Un grande quantità di endimi nervi sò situati nantu à e mani. Vale di ricurdà chì vi tocca à u vostru amatu, mani tenente. Stroke a to manu nantu à a linea di rotta. Ùn serà micca superfluitu à u massaggio per una persona estimata.
  3. Seni. À quale sorte di affettu più parechji l'omi, scritte assai libbra è articuli. In parechji di elli hè nutatu chì a fisiologia maschile di u pettu hè un pocu cum'è a femina. U sessu più forti ùn hè micca sensible, ma pò esse caliu, attivamente stimulà. Ricumpendemu, fà un massìgiu faciale, andà dopu à accarizza i pezzi, ecc. Feeling chì sò stati più megliu, cambià à e spalle, bassa arta, i mariti. Dopu quì, volte à u pettu novu.
  4. Loin è torna. In l'impetu passione, espreme u male back, scarrafiate un pocu. Per questa succede, permette chì u so cumpagnu sapemu chì ellu faci tuttu ciò chì hè correctament.
  5. Ubligatoriu in u menu di u sessu di u sessu orali. Per l'omi, piacere riportà u ritimu di i muvimenti, ma micca a so diversità. Hè bisognu à esse furtificatu. Ùn aghjunghjene micca entru l'orgogliu di u to cumpagnu. Ma ùn si scurdate micca quella scumpientu a parti più rimessa di u òrganu, u penseru à u sviluppu di u seminariu, chì significa chì prutege u trattamentu di u finale.

Omi, cum'è e donne, hanu bisognu di pridilà. Ùn valore à pena chì si prurisce, prumessa per esse sessu. Fate attenti à ciò chì ti piace è ciò chì ùn vole micca, u vostru omu.