Appuntamentu à 40 simane gestation

A lucalizazioni chì avianu à a fine di u gravidenza, più pricisamenti in a so 40. simana, devenu esse l'ughjettu di una curazione di a donna incinta, tk. pò esse tistimunziatu à a parti iniziali, è à a patologia. Pensemu stu fenominu in più di dettu, è dite chì annunziate l'excretioni ind'è l'impresa, è quale - per a complicazione di a gravidanza.

Chì excretioni indican una violazione?

A futura mamma devendenu avessu quandu:

Hè nutatu ancu chì u culore ùn hè micca di petite importància. Per esempiu, i secretionsi giallo chì si vinaru nantu à a 40 simana di gravidanza indicanu a prisenza d'infezzione in u sistema riproduttivu. Un tali fenomenu ùn hè pocu cumu per longu pericavanu dopu à u passaghju di u plug mukosa, chì hè nutatu 10 à 14 ghjorni prima di a data di u cunsigliu predilettu.

U discharge biancu, osservata à 40 simani gestation, indica un cambiamentu di a microflora di a vaġina è u sviluppu possu di a vaginosis bacterial.

U libru di sangue, chì hè statu appiccicatu direttamentu in a 40 simana di gravidenza, suggestionu un distanzu prematuru di a placenta. À questu tempu, in una situazione tali, una donna stimula u prucessu di nuvità.

Quandu a purtata à a fine di u gravidenza hè normale?

Comu cumu hè chjamatu prima, micca tutta a purtata di u vuccinu pò esse cunsideratu patologicu.

Cusì, per esempiu, a trasmissione murale trasparente à 40 simuli di gestation hè nunda ma un suoru, chì, durante a gravidenza, ellu di u canali cervical, impedì a penetrazione di i microorganismi patogeni in u sistema riproduttivu.

Per separà, hè necessariu di riguardu cun un fenomenu quandu, à quaranta settimuli di gravidanza, dopu l'esaminu per un ginunu, e donne anu rimborsu brunu. A causa di a so presentazione hè dannu à i vini bianchi, chì guasi sempre sempre quandu ananu u collu. U so vulume hè chjuca, è dopu à un qualchì tempu l'attribuazione sparisci completamente.