Fibraglassu prima di nascita

Hè impussibile di sapè esattamente quandu u natuvellu naturale si sarà. In ogni casu, una donna chì stà à anticipà à u zitellu, chì sempre prova di predichireghja quandu e battellate principia, è hè urdinatu per andà à l'uspidale. Hè per quessa chì, in l'ultimi weeks, ella presta a máxima attention to the so-called precursors of birth. Frà quelli rigistri nantu à quale hè pussibile stimà, quandu saranu distretti - attività di u caprettu.

U cumpagnu di u zitellu prima di pene

Parechji matri futuri sapemu chì, prima di dà nascita, u zitellu deve avà tranquillu, cumu si preparava a prova dura chì a natura hà preparatu per ellu. In ogni casu, si dumandate à e vostre mariti una pregunta per esse si u zitellu calmalcia davanti à dà nascita, vera chì a stampa ùn si distingue. Certi marri anu dicenu chì i so figlioli parianu chì sentenu chì u pienu prestu avà principiatu, è si sò chjusi in u stomacu parechji ghjorni prima di l'iniziu di i batti. L'altri sentenu disturbazioni attivi ancu in u prucessu di travagliu trà cuntrazioni. Prucessu da questu, certi persone si cumincianu à pensà chì ùn valenu a cura di manera chì u caprettu si cumpone in u stomacu.

Attività di u zitellu prima di prenu

Intantu, per vigilà l'attività di u zitellu, cum'è a pusizione di u fetu prima di u nàscita, chì devi esse ideale u capu, hè necessariu. Se u zitellu sia troppu tranquillu è ùn si move micca 12-16 ore, avete bisognu di vede un medecinu per evaluà a so cundizione, perchè hè pussibile l'ipoxica è l'inghjentu di l'ossigenu, perchè urientà stimulu u partitu o ancu una cesarianu. Amma attività alta pò ancu significà chì u zitellu ùn hè tuttu. Cusì, pruvate a vigilà a cundizione di u zitellu è, cun sospettate, cunsultate un duttore.

Inoltre, u fattu chì, prima di ripruvà u zitellu, ùn hè veramente causatu da causa fisiulogica - hè stata stretta è incunificata in u ventu di a mamma, è per quessa i movimenti attivi fendu più è più raru. Dunque, se avete notte chì u zitellu hè menu attivu da parechji settimane à settimana, è i medichi ùn anu micca diagnosticatu prublemi, ùn ci hè nunda chì preoccupa.