Lu Kumquat hè bonu è malu

Avà nantu à i stale di i superi superiore una grande selezzione di l'exotica impurtata, certi frutti causanu un malincipente apertu di i cunsumatori nantu à l'appiecu è u valore nutrizionale. Unu di sti stanzi straneri hè a kumquat, simili in apparizione à u mandarin orange, ma questu ùn hè micca u primu è micca u sicondu, quantu hè kumquat è ciò chì hè validu per - pruvate a studià più.

U primu menzionu di i frutti di u kumquatt apareceu in a littiratura chinesa di u XII sèculu, in a so patria storica. Ancu chjamati Fortunella o Kinkan è chjamati cum'è citrati. L'aspettanza hè chjuca in longu (à 5 cm) è estrema (à 4 cm) u fruttu ovale, aranciatu aranciu cù un aroma citatinu pronunzianu. À gustu, l'kumquat s'assumiglia à un mandarin amare, di i sei spezii in natura, u più dolce hè u kumquat di u Hong Kong.

I frutti dispusitivi una larga varietà larga di microelementi è di vitamini, chì dà pruprietà di pruprietà. A cumpusizioni compresi vitamini B, C, A, E, à u potassiu, calcium, magnesiu, cobre, fòsfor, sodium, zinc, è di una sustanza unicu - furakumarin.

Beneficii di u kumquat fetu

A causa di a so ricchezza richia, è di a fibra è a pectina, l'kumquat ha parechji vantaghji:

In u stessu, cù u benefiziu di l'kumquat pò porta è faciule, perchè anu aghjustatu l'acidità è a malatia di riignate. Inoltre, ùn mancianu fruttu à e donne e pregnant i femmeri, hè inzuccaratu cù un rash in u zitellu.

Kumquat - cumu manciatu?

I frutti sò manghjate direttamente direttamente cù a pelle, hè assai succosa, hà un gustu dolce cù astringenti piacè. Hè ancu usatu in a preparazione d'insalati, marmellata d'aria , frutti cunfitti, marmellata, di cocktails è di decorazioni di platti.

In a medicina chinesa, a pelle hè utilizada com inhalazione per i friddi, vintendu qualchi pezzi di crosta cù l'acqua furiosa, in aspettazione di cinque minuti duie volte à u ghjornu. U zitellu frescu struitu affettatu cù a peddi fungus è unghji, stu trattamentu hè cunsideratu effettuali.