Amount of amniotic fluid

U fluidu amnioticu hè u primu habitat per u zitellu. Nouranu, prutegge è crea intimità. U sviluppu è a salvezza di un zitellu depune da u cantu è a cumpusizioni di u fluidu amnòticu . Per a prima volta, u fluidu amniòticu rigioni nantu à a 8 simana di gravidenza, è hè un filtratu di u sangue di a mamma.

Cume quantità serà un fluidu amnatuicu?

Se parlemu di u voluminu, l'altru nurmale di u fluidu amniòticu fluctua entre 600-1500 ml. Da u numeru di u fluidu amniòticu assai depende, perchè pruponi à u zitellu in libertà di u muvimentu, u metabolismu standard è prutegge a cordula da squeezing.

A quantità di u fluidu amnioticu dipende direttamente nantu à u periodu di gravidanza. Cù l'aumentu in u periodu, u so voluminu aumenta. Ammontu di fluidu amnòticu per parechji pari de seguente: à 10 settimane a donna chì anu pregnant si trova 30 ml di fluidi amniòticu, 13-14 - 100 ml, à 18-20 settimane - circa 400 ml. Quandu 37-38 simana di gravidenza a quantità di u fluidu amnatuicu hè maximu è hè 1000-1500 ml.

À a fine di u gravidenza, u voluminu pò esse ridutta à 800 ml. E in casu di scricchià di u fluidu amnòticu, pò esse menu di 800 ml. In stu modu, u pesu di a placenta è u fluidu amniòticu chì surtendu à a nascita di u zitellu hè circa 1300-1800 mg. In questu casu, a placenta pesa de 500 a 1000 mg, è u pesu di u fluidu amniòticu circa 800 mg.

Violazioni in u numeru di fluidu amnòticu

A volte, per una ragione o un altru, u vulume di u fluidu amnòticu ùn hè micca cunnessu à a norma - ci sò più o più prescritti o, da volta, menu. Sì a quantità di u fluidu amnatuu hè riddue, hè di a infertilità in u gravidenza . Un gran numaru di fluidi amniòticu hè chjamatu polyhydramnios.

Una quantità picca di amminizie amminiculata hè una minuranza di l'ipoxica intrauterina cronica, postu chì sta cundite reduce a pussibilità di u movimentu di u fetus. L'utru hè strincente nantu à u zitellu, è tutti i so movimenti sò sensu pinsamente da a donna pregnant. Ci hè un riscuatu di sviluppu in u zitellu di sti devenza, cum'è a piccula altezza è u pesu à u nàscita, a pallina, a curvatura di a spina, a siccizza è l'arruganza di a pelle.

Se parlemu di e causazione di malnutrition, i principali sò e malatie infizziosi è infjammatoryi in a mamma, i disordini metabolichi, l'insufficiency fetoplacentale, anormalità di u sistema urinale di u zitellu. Oghje chì un fenomenu tali hè osservatu in unu di i giuvani idèntici per a distribuzione irregularità di u fluidu amnòticu.

Per incrementà a quantità di fluidu amnatuicu, hè necessariu, prima di tuttu, curà o minimizzà a malatia chì hà purtatu à una salinità baixa. Inoltre, a terapia hè furnita per migliurà u flussu di sangue di l'uteroplastali, rinforzà l'intruduzzione di gasu è u metabolismu di a plica.

U fenomenu oppostu hè polyhydramnios. Stu diagnosticu hè fatta se più di 2 litri di fluidu sò detecati in u cursu di ultrasound in una donna incinta. I prucessi di polyhydramnios sò una violazione di u sviluppu di i sistemi di l'organi in u zitellu (digestivu, cardiovascular), infezzioni (syphilis, rubella, etc.), diabetes mellitus in female pregnant women, anomalii di u desenvolupamentu fetali (a malatia di Down).

Polyhydramnios pò purtà à l'acqua prematura, per chì hè necessariu di farfà u fenomenu. U trattamentu compone di ridivà (se possu) di e cose chì hà purtatu à a patologia, è ancu piglià prudutti chì aiutanu à nurmalizà u vulume di u fluidu amnatuicu.

In i casi severi casi, hè cunsigliu per andà à l'uspidale è esse sottu custruzzione medica constantu. Un scrutinevolu tutale hè cunsigliatu per identifie a possible deviazzioni in u sviluppu di u zitellu.