Posizionale frontal longu cù presentazione di a testa

A presentazione di u fetus determina u metudu è a metonomia di u cunsigliu. Per fà un diagnosi precisu, avete bisognu di un ultrasound. A presentazione di u fetus medico cunzientu puderà stabiliscerà sopra à a settima settimana. Ma prima di a nascita, sta situazione cambiata. Finalmente, a posizzioni fetali di u fetu hè stabilitu in a trenta sittena simana.

U più correctu è ottellu hè a presentazione cefali di u fetus . Hè u più cumuni, è cun ellu a testa di u babbu si trova annantu à u fondu à a sera da l'utru. In questa presentazione, cun assistenza medica qualificata, u nàscita serà successu è cù u minimu u dulore.

U partitu cù previa invece longitude in a maiò parte di passesi passanu naturale. In casu duvenu induve u fetu hè troppu grande (più di 3600 g) o a pelvis di a futura mamma ùn ùn permettenu passà per u capu di u zitellu. Tali situazione ponu esse un indicazione per a cesareà.

Determinendu ciò chì a presentazione capiente di u fetu significa, hè impurtante ùn micca cunfundà stu cuncettu cù a pusizioni di u fetu. A posizione lonzitudine di u fetu in u malnuturiu pò avè dui posti:

Distinguisce ancu u tipu di pusizioni: precedente, in quale a volta hè vultata prima, è a vista trasparente di a presentazione in u centru - in u quale a volta hè volta in retrocede.

Attribuzione di a capu di fetiticità

Determina a locu bassu di u fetu pò esse di u XX à a Sittima sittimana. Allora, cum'è u fetu hè ridottu durante u cursu normalu di a gravidenza oghje nantu à a trenta seica settetta. Stu diagnosi ùn avissi micca panicu. Sta situazione pò pruvucà nascita prematuru, ma se seguite tutti i raporti di u duttore, u nàscita serà bellu successu è à tempu.

Se a donna pregunnida hè diagnosticata cù una presentazione di uccisione di u fetu, hè cunsigliu di vèstinu di l'appiccatu prenatali speciali, per limità l'attività fìsica, di ùn esciute è esse più freti.

Cù u cursu normalu di pienu cù una presentazione longitudinali di u fetu, u canali di partitu passa a prima a testa, è poi sguette u corpu tutale. E donne chì si sò in u gruppu risicu di nascita cù patologii, recomandanu l'uspitalisazioni, duva sò sottu a tutela di specializatori.